2011. június 15., szerda

Catrice - I wear my sunglasses at night körömlakk

Mivel végre az én városomba is elért a Catrice - bár csak egyetlen Rossmannba, és persze pont nem abba, ami útba esik -, így végre meg tudtam nézni azokat a termékeket, amikről hónapok óta csak olvasok máshol. Első ránézésre főleg a lakkok fogtak meg, sokáig tanácstalanul tipródtam, melyiket is próbáljam ki először. Mindenképp egy nyári, nem megszokott színt szerettem volna, így ki is választottam az Am I blue or green? elnevezésűt. Aztán átnéztem az állvány túloldalára, ahol megpillantottam egy fekete üvegcsét gyönyörűen színjátszó mikrocsillámokkal.

forrás: Google
Ezt a képet nem én készítettem, de ezen jól látszik, hogy fest az üvegben. Nem csoda, hogy rögtön megfogott, visszatettem a már kinézett színt, és inkább ezt vettem meg. Olyasmire vágytam, mint az OPI My Private Jet (ld. Chloe's Nails), vagy a Color Club Revvolution (lacquerized), esetleg a DC Chainmail Charm (parokeets), de legalábbis a kistestvérükre, vagyis egy dupe-ra.

Sajnos ezt tipikus esete annak, amikor egy körömlakk csak az üvegben néz ki jól; no meg annak is, amikor nem nézek utána annak a neten, beauty blogokon hogy mit is várhatok az adott terméktől, csak hirtelen ötlet alapján megveszem, aztán sóhajtozhatok, hogy megint melléfogtam. Ugyanis később rákeresve nem nagyon találtam olyan véleményt, ahol ne arra panaszkodna az író, hogy többet várt a lakktól, mint amit végül kapott.

Önmagában nem lenne csalódás, mert végső soron nem csúnya: ha sima fekete lakkra vágytam volna alig látható csillámokkal, talán még elégedett is lennék. Aki viszont egy holografikus csodára vágyik, az másfelé kutakodjon, mert ez semmi ilyesmit nem nyújt.

Egy rétegben borzasztóan csúnya, nagyon csíkos és bár most nincsenek nagyon hosszú körmeim, a húzás végére érve már teljesen elfogy a festék az ecsetről. Ha hozzáérek újra ott, ahova több került, akkor elhordom a lakkot. Nem is érdemes erőltetni az első rétegnél a fedést vagy a csíkmentességet, mert szerencsére a második réteg már jól fed. Az egyik ujjamon kipróbáltam egy harmadik réteget is, de nincs jelentős különbség, úgyhogy két réteg elegendő. A száradási idő gyenge közepes.

Ami viszont érdekes, hogy a megszáradt felület nem lesz teljesen sima, sőt kifejezetten szemcsésnek látszik, illetve ujjbeggyel érezni is lehet, hogy kicsit érdes a felülete. Ezen a képen kinagyítva elég jól kivehető.
 Vaku nélkül még kevésbé izgalmas:

Az a bordó csík a kisujjamon egy tegnap érkezett körömdíszítő szalag-fólia (minek nevezzem?), a lakkozás után csak kipróbálásra tettem fel, hogy egy kicsit dobjon rajta. Ha lesz rá időm, akkor ma a többi körmömet is beszalagozom: 10 szín érkezett, és a fekete alapon pont jól fognak mutatni.

Nem ment el a Catrice-től a kedvem, mert megnéztem rengeteg swatchot, olvastam véleményeket és összességében inkább pozitívak a tapasztalatok, de ennél a színnél túl magasra helyeztem a lécet, és azt nem ugrotta át.

2 megjegyzés :

  1. Szia!
    Sajnos én is így jártam. Nálunk nincsen Catrice,Baján úgy megörültem,h vennem kellett valamit. :) Engem is nagyon megfogott az üvegben,aztán felkenve jött a csalódás.Rég kinőttem a fekete körömlakk korszakomból,igazán nem is volt,és sajnálom rá a 750 ft-ot,mert olyan szép színek voltak. :S

    VálaszTörlés
  2. Megértelek, amikor először megláttam az eredményt én is arra gondoltam, hogy valószínűleg bármelyik másikkal jobban jártam volna. :( Nincs kifogásom a fekete körmök ellen, de nyáron nekem se hiányzik. Ez az egyenetlen felszín pedig határozottan idegesítő, és emiatt más lakkokkal is nehéz lesz kombinálni.

    VálaszTörlés