2011. június 4., szombat

And the winner is...

Nem, nem felejtettem el a sorsolást, dehogy. A késés okáról majd pár szót ejtek a bejegyzés végén, de először nézzük a legfontosabbat, vagyis hogy kinek kedvezett Fortuna, vagy más néven a random.org.

A játékban 80 jelentkező összesen 173 érvényes eséllyel indult.
A kisorsolt 59-es szám pedig a listán:

Vagyis a nyertes nem más, mint:
akinek szeretettel gratulálok!

A többiek se keseredjenek el, mert amint az oldalsávba kitett bannerből már látjátok, én is beálltam a sorba, és csatlakoztam a Sigma affiliate programjához, valamint mivel a blog elérte a 100 követőt, az ösztönző programba is jelentkeztem. Vagyis ha szerencsém van és elfogadják a jelentkezést, hamarosan egy Sigmás nyereményjáték is lehet a blogon... de nem akarom elkiabálni, hiszen még nincs lefixálva. Ezt próbáltam még pénteken délután-este intézni, és fel is vettem már a kapcsolatot a program koordinátorával, aki nagyon segítőkész, de az ő munkaideje se 24 órából áll, így valószínűleg a jövő hétre marad a döntés.
Ha mégse jönne össze, akkor kitalálok valami mást, már vannak ötleteim. :)

Köszönöm mindenkinek a részvételt!

1 megjegyzés :