2011. június 27., hétfő

50%-os kedvezmény az ELF-nél

Elég régen írtam az ELF szokásos 5000 lájkolásonkénti akcióiról, pedig azok folytak a maguk szokásos rendjében, 20%-os kedvezményt és ingyenes szállítást váltogatva. Most viszont elérkeztünk a kerek 200.000-hez, és ebből az alkalomból egy komolyabb akció volt várható. 100.000-nél ingyenes szállítás mellé ajándék Makeup Mist & Set-et adtak. (Nem írtam még róla, de ez egy arcfrissítő permet, ami tartósabbá teszi a sminket. Ha jól emlékszem 6Ł-ba kerül eredetileg.)

A most kiírt akció 50% kedvezményt biztosít az összes termékre a webshopból.
Ez elsőre nagyon jól hangzik, de sajnos több hátulütője is van: az egyik, hogy nagyon sok termék nincs jelenleg készleten; a másik pedig, hogy a minimum rendelési határérték ezúttal 25Ł a szokásos 10Ł helyett, illetve ingyenes szállítás most nem társul hozzá (a szállítás alapdíja 3.95Ł). Sajnos most kipróbálni nem tudom, mert a nagy roham miatt teljesen le van lassulva a site - erre figyelmeztetnek is a facebookon, és kérik, hogy akinek nehézségei akadnak az eléréssel, nézzen vissza később -, de úgy emlékszem ilyenkor az eredeti rendelési értéknek kell elérnie a megadott összeget, utána a kódot beírva ebből vonják le az 50%-ot, vagyis fizetendőként lesz belőle minimum 12.50 + 3.95Ł.
Az akció június 29. szerda délután 3-ig tart (+1 óra a mi időnk szerint), a kód pedig SUMMER50.
Link: eyeslipsface.co.uk

Aki már régóta tervez egy nagyobb rendelést, annak megéri ezt az akciót kihasználni. Én némi vívódás után beláttam, hogy jelenleg nincs semmi, amire igazán szükségem lenne, vagy nagyon izgatná a fantáziámat, úgyhogy ezt most kihagyom. Habár szerdáig még meggondolhatom magam... :)

5 megjegyzés :

  1. Ma délig viszont ingyenes szállítás volt és 10Ł felett ajándék szemceruzát adtak zöld színben. De azért nem rendeltem én sem tegnap, mert alig volt azokból,ami még a wishlistemen szerepelt és a korábbi rendelésnél kimaradt. Nagyon kifosztották.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudod véletlenül hogy itt csak paypallal lehet-e fizetni, illetve ha nem, akkor hogyan? utalással?

    VálaszTörlés
  3. A főoldalon a bal alsó sarokban vannak az emblémák, hogy milyen kártyákkal lehet fizetni: Maestro, MasterCard, Visa. Az elf-nél mindig PayPallal fizettem, de általában úgy zajlik a kártyás vásárlás, hogy kiválasztod melyik típussal szeretnél fizetni, aztán meg kell adnod a kártyán szereplő nevet, a kártya számát és lejárati dátumát, esetleg azt a három jegyű biztonsági kódot, ami a hátoldalon az aláírás csík mellett szokott lenni. Nem mindig kérik ezek közül az összeset, csak annyit, hogy elég legyen a beazonosításhoz. Valami olyasminek felelhet ez meg, mintha egyszeri beszedési megbízást adnál, ha minden adat stimmel, akkor lekérik az összeget a számládról. Ilyen nagy cégnél nem okozhat problémát az adatok kezelése, de a PayPal általában azért biztonságosabb, mert ott nem kell megadni az eladónak a fentieket, csak a Paypal azonosítót és a szállítási címet látja.

    Mia, én is úgy voltam vele, hogy megvárom ezt az akciót, mert biztos lesz valami nagyobb ajándék, az értékhatárig meg összedobok majd néhány lakkot vagy valamit, illetve a Translucent Matte púderem elfogyott, és azt újra akarom rendelni. Nem gondoltam volna, hogy ilyen magasra teszik a minimumot, átszámítva, szállítással együtt ez kb. 5000 Ft-ot jelent. Hónap végén... Még reggelig megálmodom.

    VálaszTörlés
  4. Láttam én is az akciót, meg is örültem neki, hogy most végre újrarendelhetek pár fogyóban lévő terméket, de egyik sincs raktáron azokban a színekben, amilyenben nekem kellene... :( Nagyon kifogytak most mindenből...

    VálaszTörlés
  5. Nekem végül azért csak sikerült összehozni egy rendelést, de nem vagyok rá büszke... beletettem mindent, amit a wishlisten összehalmoztam, de sose kerültek bele az aktuális rendelésbe. Na meg persze ami elérhető volt közülük. Kíváncsi vagyok mikor kapom meg a szállítási értesítőt, szerintem most elhúzódhat jópár napig.

    VálaszTörlés