2011. május 28., szombat

Már megint blogger-bajok...

Az utóbbi időben lépten-nyomon gond van a bloggerrel. Hol posztok tűnnek el - ebből szerencsére kimaradtam -, hol a kommentelők nem tudnak belépni és üzenetet hagyni, most pedig szőrén-szálán eltűnt az oldalsávból a követőlista és a legutolsó kommenteket mutató lista. Az utóbbi még csak hagyján, maguk a kommentek szerencsére nem tűntek el, viszont a követők listájára szükségem lenne a nyereményjáték összesítéséhez. Ráadásul a listával együtt a követés gomb is hiányzik, így aki most szeretne feliratkozni, az se tudja megtenni. :(

Az általam végignézett blogok mindegyikénél ugyanezt tapasztaltam, akár itthoni, akár külföldi, és persze kipróbáltam több böngészőt is - ugyanaz az eredmény. Bejelentettem a blogger hibafórumában, ott is a sokadik voltam ugyanezzel a gonddal. Úgyhogy most nem tudok mást tenni, várom hogy megoldják a problémát: természetesen már írták, hogy dolgoznak rajta, türelmünket kérik, blablabla. Tudom, ez egy ingyenes szolgáltatás, de azért hogy most már hetente vannak ilyen mértékű malőrök egy ekkora szolgáltatónál, mint a Google... Nagyon bosszantó.

Ha szombat délutánig nem áll helyre a követőlista, akkor kénytelen leszek a nyereményjáték határidejét kitolni egy nappal, vagy ha még tovább fennáll a probléma, akkor talán tovább is. Türelmeteket kérem, mást nem tudok tenni: ha nem tudtok most feliratkozni, akkor nézzetek vissza később. Az űrlapon eddig jelentkezők listája szerencsére megvan, le is mentettem, biztos ami biztos.

--> Update: mivel a helyzet változatlan, a játék határidejét megtoldom két nappal, vagyis június 2-ig; de ha egész hétvégén se tudják helyrehozni, akkor további hosszabbítás várható. Elnézést azoktól, akik már korábban jelentkeztek és várták a játék végét, de igazságtalan lenne elvenni a jelentkezési lehetőséget azoktól, akik most szeretnének feliratkozni és a blogger hibájából nem tudnak.<--

Bloggazdák, ha ugyanezt tapasztaljátok, itt tudtok bejelentést tenni. Külön topikot nem írok, mert jelenleg gyakorlatilag az összes aktuális ezzel foglalkozik, lehet választani közülük. :(

4 megjegyzés :

  1. Castia, én most mindent látok az oldalsávban, a követők, a feliratkozás gomb és a legutolsó hozzászólások is ott vannak. Akkor tűntek csak el, amikor rámentem a megjegyzés küldésére, tehát ennek a szövegnek a begépelése közben csak üres részt látok a "Rendszeres olvasók" és a "Komment" feliratok alatt.

    VálaszTörlés
  2. Ma hajnalig ez nem így volt.:( Én is tologatom ki a játékok idejét, rengeteg komment eltűnt, nem tudtak kommentet hagyni, nem tudták bekövetni a blogot.. így érzem fair-nek, szerintem lelkiismeretfurdalás nélkül told ki egy kicsit te is.

    VálaszTörlés
  3. Most megint/még mindig nem látszik, úgyhogy igen, az lesz hogy kitolom a játék határidejét. Csak azt terveztem, hogy most hétvégén szépen nyugodtan elkezdek összesíteni, aztán már csak azokat kell hozzáírnom a listához, akik az utolsó pár napban jelentkeznek, és így rögtön a határidő lejárta után tudok sorsolni.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem akik eddig már jelentkeztek, igazán ki tudják várni azt a néhány napot még :)

    VálaszTörlés