2011. május 3., kedd

Lora körömlakk teszt

A hármas szemhéjpúder paletta mellett ezt a körömlakkot vettem még a Lorától. Sajnos külön az üvegcsét elfelejtettem lefotózni, de a kezemben valamennyire látszik. Az alján egy 19-es szám van a matricán, ez lehet a színkódja.
10 ml-es, ami azért furcsa, mert az Elf lakkok is 10 millisek, és ez annál kisebbnek látszik. Sőt, igazából a 8 ml-es Essence Multi Dimensionnél is kisebbnek látszik, de lehet, hogy ez csak az üveg kialakítása miatt van. Az ecset teljesen átlagos.
vaku nélkül, mesterséges fénynél
vakuval
A színét azt hiszem leginkább hínárzöldnek lehet nevezni. Ez lehet, hogy így furcsán hangzik, de igazából elég kellemes árnyalat. Nem túl feltűnő, de azért mégiscsak eltér a megszokott, átlagos színektől. Egy kék farmeres szereléshez például jól illik.

Sajnos a színe az egyetlen, ami tetszik benne, több pozitívumot nem tudok elmondani róla. :( Először is, borzasztóan erős szaga van. Természetesen nem várom el egy lakktól, különösen egy ilyen árfekvésűtől (290 Ft volt ez is), hogy ne legyen körömlakkszaga, na de ez annyira erős, mintha nem a körmömet lakkoznám, hanem egy kerti padot vagy a kerítést.

Ráadásul a tömény hígítószag ellenére a lakk állaga sem túl jó, nehezen kenhető, nem is lett teljesen egyenletes a fedés két rétegben sem, és még csíkos is maradt. Este lakkoztam, és a 2. réteg felkenése után jó félórával ágyaztam meg, amikor már illett volna teljesen megszáradnia. Ezzel szemben a textil helyenként nyomot hagyott a körömvégeken, ahogy a képeken a középső ujjamon látszik is, de máshol is van nyoma.

Nagyon sokféle díszítőlakkot láttam még a Lora állványon, azok közül valószínűleg kipróbálok majd legalább egyet, de ezekkel az express finishnek nevezett lakkokkal nem hiszem, hogy szorosabb barátságot kötök, akármilyen olcsók is.

Esetleg ha van ilyen lakkotok, akkor érdekelne, lehet hogy csak én fogtam ki ilyen rossz állagút, a többi könnyebben kenhető? Van még valami, amit a Lorától javasoltok kipróbálásra?

2 megjegyzés :

  1. Ha ilyen árkategóriában keresel nagyon jó lakkot, akkor próbáld ki a Moyrát. Én fodrászkellékesben veszem 165 Ft-ért, és iszonyat jó minőség. Nem kopik le hamar, és nagyon jó az állaga. Az egyetlen hátrány, hogy nálunk nem rendelik meg az újabb színeket, pedig lenne köztük lonc szín, amire vadászok, és beleszerettem. Így nem vásároltam fel belőle az eddigi készletet. Ha behoznák az új színeket, már megtettem volna. Egyszer próbáld ki, mert én nagyon meglepődtem, hogy ennyi pénzért ennyire jók.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Én próbáltam lora lakkot, amit én vettem az nem sűrű, jól kenhető, bár kell pár réteg, hogy fenn maradjon :).

    VálaszTörlés