2011. május 1., vasárnap

Lora 3 részes szemfesték paletta

Most először próbálkoztam meg a 100 Ft-os (1 eurós) üzletekben kapható Lora márkával, egy 3 részes szemfesték palettát  és egy körömlakkot vettem. A kis paletta hátulján van egy 1-es, de nem tudom, hogy ez a színkódja-e, más megnevezésre utaló jelzést nem látok rajta. Barackos-lilás-rózsaszínes színek.
A csomagolása kis fekete kompakt, jól záródik. Kétvégű szivacsos applikátort adnak hozzá, ami annyira kicsi, hogy még csak végig se ér a tartójában. Tükör nincs benne, de 290 Ft-ért ez nem is várható el.
A színek:

A festékek hajlamosok a porosodásra, de kezelhetőek.
A két oldalsó szín elég közel áll egymáshoz, a bal oldali (a tokban az alsó) rószaszínesebb, a felső barackosabb. Mindegyik szín elég jól pigmentált, és mindegyik selyemfényű, az én ízlésem szerint így egyben túlságosan is fényesek, az egyik lehetne mattabb. A képek erős nappali fényben készültek, éppen odasütött a Nap az ablakba, így készítettem olyat is, ahol a fény felé fordítottam a kezemen a mintát, és olyat, amin árnyékban van.
A palettával készített smink:
A mozgó szemhéjon belülre került a rózsaszín, kívülre a lila, a felső szemhéjra pedig a barackos árnyalat. Alapnak ezúttal nem szemhéjalapozót tettem fel, hanem az ELF Cream Eyelinert ivory színben. Erről írtam korábban, hogy alapból nehezen kenhető volt, ezért összekevertem, de tusként így se igazán tetszett. Már ott is említettem, hogy talán alapnak vagy highlighternek beválik, és úgy tűnik, végül mégse kell veszteségként leírnom. Ujjal vittem fel a mozgó szemhéjra és egy kicsit még feljebb, hagytam egy kis száradási időt (1 perc), utána került rá a szemhéjpúder. Kicsit talán nehezebb így összedolgozni a színeket, de amíg ma fent volt a szememen a festék, kb. 6 órát, semennyire nem gyűlt össze vagy mászott el. Majd hétköznap teszek még vele egy hosszabb próbát is.
Kontúrként a lila Cream Eyelinert használtam, ugyanott írtam róla, a szempilláimat pedig az Avon Super Magnify spirállal festettem ki.

2 megjegyzés :

  1. Nem is gondoltam, hogy az olcsósága ellenére ennyire szépen pigmentált színei vannak. Jól áll a szemszínedhez a rózsaszín. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én se gondoltam volna. Teszter nem volt kitéve, de szerencsére ez egy újonnan nyitott bolt volt, még nem voltak összetapogatva a termékek.
    Nem hiszem, hogy így egyben fogom ezt a három színt használni, valami semlegesebb árnyalat jó lenne melléjük.

    VálaszTörlés