2011. május 8., vasárnap

Első nyereményjáték! (lezárva)

 Lezárva. Köszönöm a jelentkezéseket!
 ******
Figyelem, határidő módosítás: a blogger követőket mutató moduljának hibája miatt a játék jelentkezési határidejét június 2-ára módosítottam. Ha a hiba huzamosabb ideig fennáll, további hosszabbítás is lehetséges. Amennyiben emiatt most nem tudsz feliratkozni a blogra, kérlek nézz vissza később!

Ahogy már néhány napja pedzegetem, végre én is indítok egy játékot a blog olvasóinak. :) Különösebb apropója nincs, egy komment indította el a gondolatot. A Passion Pink nevű körömlakkra panaszkodtam, ami nekem nem állt jól, de többen jelezték, hogy nekik tetszik. Így hát ez lett az első darabja a megnyerhető ajándékoknak, de természetesen kiegészítettem más, vadonatúj termékekkel is, olyanokkal, amiket én magam is szeretek és használok.

Így hát a játék nyereménye:
- 1 db ELF körömlakk Passion Pink színben*;
- 1 db ELF körömlakk Innocent színben;
- 1 db ELF négyes szemhéjpúder (Brightening Eye Color) Day 2 Night színben**;
- 1 db Essence Stay with me szájfény My favourite milkshake színben.

*A lakkból annyi hiányzik, amennyivel az egyik kezemen, egy rétegben kifestettem a körmöm. Ha a leendő nyertes úgy dönt, hogy mégsem szeretné, akkor a többiek között újra kisorsolom.
**A fenti bannert a hivatalos termékfotókból állítottam össze, de a szemfesték palettáról nem elég jó minőségű és színhelyes az, ami a honlapon szerepel. Így a bannerről kihagytam, de ezen a saját készítésű fotón szerepel az összes nyeremény.

Szabályok:
1. Légy a blog nyilvános követője! Ezt megteheted az oldalsáv Rendszeres olvasók menüpontjában található Követés gombra kattintva.
2. Töltsd ki az alábbi űrlapot a követésnél használt neveddel és email címeddel. Ennyi. :)

Plusz esélyek:
- Azok az olvasók, akik a játék kihirdetése előtt is követték a blogot, automatikusan plusz egy eséllyel gazdagodnak. Van egy erre vonatkozó kérdés, mert így egyszerűbb nyomon követnem, de a nevüket kiírtam magamnak, így az igen választ csak azoknál fogadom el, akik a listámon szerepelnek.
- Bárki kaphat plusz egy esélyt, aki megtalálja a címét, a linkjét vagy a dátumát a "rejtélyes szájceruzáról" szóló posztnak. Nem túl nehéz rálelni, de ezzel szeretnék több lehetőséget biztosítani azoknak, akiknek nincs blogjuk.
- Plusz egy esély jár, ha a blogodban írsz a játékról és beteszed a fenti képet, erre a bejegyzésre mutató linkkel. Nem kötelező külön posztba tenni, de ne a blog, hanem a konkrét bejegyzés linkjét add meg az űrlapon.
- Szintén plusz egy esélyt kapsz, ha az oldalsávba is kiteszed a játékról szóló felhívást linkelve, és kint tartod egészen a sorsolásig.

A játékra jelentkezni 2011. május 31. június 2. éjfélig lehet, igyekezni fogok, hogy már a rákövetkező napon sorsolni tudjak. A nyertest a blogon keresztül hirdetem ki, és emailben is értesítem; ha nem kapok választ két napon belül, akkor újra sorsolok.

Ha bármi kérdésed, észrevételed van, hagyhatsz itt megjegyzést, de kérlek a jelentkezéshez az űrlapot használd, kommentben nem tudom elfogadni.

Sok szerencsét!

8 megjegyzés :

  1. Tetszik a megvalósítás, ezt jól kitaláltad (-> esélyek) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, remélem így mindenkivel szemben elég korrekt az esélyszerzés.

    Csak azt nem értem, hogy miért jelennek meg az űrlap elemei hol angolul, hol meg magyarul... (pl. a gombon hol Submit, hol meg Küldés van).

    VálaszTörlés
  3. Klassz ötlet volt a játék, jelentkeztem! :)

    VálaszTörlés
  4. ú ez a pink már első ránézésre is tetszett :)

    VálaszTörlés
  5. Hűűű az innocent-be szerelmes lettem... Régóta hajtok ilyen színt, drogériában persze csak a szokásos csillis vagy élénk színek kaphatók... de ez... *.* Bonyolult nagyon rendelni? Mennyi a posta rá?

    VálaszTörlés
  6. A color nude-ot véletlen nem próbáltad? Az is hasonlónak tűnik.. :)

    VálaszTörlés
  7. Mia, elég sokszor van ingyenes szállítás akció, akkor a legcélszerűbb rendelni. Akción kívül 3.95 angol font a szállítási költség, ami nagyjából 1200 Ft. Annyi megkötés van viszont az ilyen promócióknál, hogy minimum 10 fontért kell rendelni, de ez így is nagyon kedvező.
    A rendelés nem különösebben bonyolult, ebben a bejegyzésben találsz egy videót a Sminktippektől, ami elég részletesen elmagyarázza: http://castia.blogspot.com/2011/03/mikor-lesz-legkozelebb-elf-promocio.html
    Az aktuális kódokat figyelheted az elf facebookján, de általában (ha nem maradok le róla), én is ki szoktam írni ide. Most nemsokára 20%-os kedvezmény lesz, aztán újabb 5000 lájkolás után, kb. a jövő hét vége felé várható ingyenes szállítás.
    A nude-ot még nem próbáltam, de swatchok alapján a Nude, az Innocent és a Desert Haze között csak árnyalatnyi különbségek vannak, az Innocentnek van egy kis rózsaszín árnyalata, a Desert Haze-nek szürkés, a Nude pedig valószínűleg tiszta bézs.

    VálaszTörlés
  8. Szia.
    lehet h már jelentkeztem, csak gondoltam szólok h ne h azt hidd h csalnék...
    :)

    VálaszTörlés