2011. május 29., vasárnap

Elf Mod Mauve körömlakk + Ruffian manikűr kísérlet

Ezek a képek úgy két hete készültek, csak nem volt még érkezésem feltenni őket. 
Az Elf Mod Mauve körömlakkja egy nagyon kellemes sötét mályvaszín, aminek a lilás árnyalata napsütésben, direkt fényben látható jól, árnyékban inkább olvadt csokibarnának tűnik. Ami nem baj, szép úgy is, csak mivel először este kentem fel, így kicsit meglepődtem.




Kicsit ambivalens érzéseim vannak, mert tényleg tetszik a színe, biztosan sokat fogom használni, ugyanakkor elég sok negatívumot tapasztaltam vele kapcsolatban. Az egyik, hogy nehéz vele egyenletes színt festeni egy normál rétegre elegendő festékmennyiséggel, ha pedig vastagabban viszem fel, akkor nehezen szárad. Egy rétegben ez az egyenetlenség előfordulhat, a baj az, hogy itt még a második réteg felvitele után is meglátszik, hol vékonyodott el a festék az ecset húzása nyomán, pedig ott már elvárható lenne az egyenletes, teljes fedés. Itt a képeken a fény is becsillan sok helyen, de azért felfedezhető, hogy miről beszélek.



A száradási idő is hosszabb volt a legtöbb elf-es lakkomhoz képest, és alapból csak kevés fénye van, így elkelt rá egy átlátszó, magas fényű fedőréteg. Ennek ellenére két nap múlva egy rossz mozdulattól két ujjamról is lepattogzott a lakk elég nagy területen, a többin pedig a körömvégnél látszott az elvékonyodás - az én körmömön a legtöbb lakk azért ennél tovább bírja. Szerencsére a lemosás viszont problémamentes, gyorsan és könnyen lejött és nem kellett külön vattakorongot használnom minden ujjamra, mivel nem kenődött a már feloldott festék, mint ahogy sok más sötét lakknál.

Ezt a festést pedig már ma készítettem, kipróbálva a ruffian manikűrt: alulra egy réteg Mod Mauve került, mert ez volt kéznél, felülre pedig egy régi lakkom, L'Oréal Chrome Shine 342-es ezüst színű. Őszintén szólva nem tudom, hogy ezt lehet-e még kapni, azért kaptam elő a dobozból, mert ebben biztos lehetek, hogy egy rétegben is teljesen fed. Ilyen lett:
Nem terveztem, hogy vakuval fotózom le, de úgy látszik kevés volt a fény a gépnek
"Élőben" kicsit jobban mutat, de bőven van még mit gyakorolni rajta... Most egy napig még elmegy, de holnap lemosom és kipróbálom más színekkel úgy, hogy alulra kerül a világos szín, és felülre a sötétebb. Szabad kézzel festettem, de lehet hozzá használni francia manikűr sablont megfordítva.

Más. Jó hír: visszatért a követőlista, készítettem is róla gyorsan screenshotot és elmentettem, de ahogy tegnap írtam, a nyereményjáték határidejét a hiba miatt meghosszabbítottam, vagyis június 2-ig (csütörtök) lehet jelentkezni.

3 megjegyzés :

  1. Olyan kár, hogy nem vagy megelégedve, pedig tényleg annyira szép színe van, hogy az alapján rögtön rendelném, de így inkább még várok, hátha találsz jobb hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Most veszem észre, el is felejtettem megköszönni az inspirációt :D Talán sosem találok rá erre a ruffian dologra, ha Te nem írsz róla ^^ Sok sikert a további kísérletekhez! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik!

    http://mindennonek.blogspot.com/

    VálaszTörlés