2011. május 7., szombat

Elf haul

Szerencsésen megérkezett ma (pénteken) az a csomagom, amit múlt csütörtökön rendeltem az Elf-től, de az angoloknál a négynapos hosszú hétvége miatt csak kedden tudták postázni. Ehhez képest egész gyorsan ideért, inkább a jövő hét elejére számítottam.

A csomag a következőket tartalmazta:

- Egy körömlakk Mod Mauve színben (teljesen rossz a képen a szín, üvegben inkább barnának látszik, majd körmön kiderül, hogy valójában milyen).
- Egy doboz tincses műszempilla: 18 db-ot tartalmaz, plusz egy kis tubus ragasztót is adnak hozzá. Fekete nem volt készleten - éppen tegnap kaptam meg az értesítőt, hogy most már újra van -, de mindenképp ki akartam próbálni, ezért megrendeltem a barnát, bár a saját pilláim eleve feketék. Talán nem olyan nagy baj, végülis spirállal úgyis be lehet festeni. Lesz róla teszt, képekkel, ha feltettem.
- A Studio Stipple brush - egyelőre csak kimostam (nem hullott egyáltalán a procedúra alatt), kíváncsi vagyok nagyon, miben tud többet-mást, mint a "normál" fejű alapozóecsetem. Most már elég sok elf-es ecsetem van, összeszedem őket és egyben írok róluk egy posztot.
- Három Brightening Eye Color négyes szemfesték paletta: ebből csak kettő látszik, a Glam és a Luxe, a harmadik a már kipróbált Day 2 Night, ami része lesz a nyereményjáték díjainak. A Luxe-nál a 2. szín szintén a fényképezőgép csalása, most lámpafénynél aranyfényű mályvának tűnik, de nem akartam még belenyúlni addig, amíg holnap természetes fénynél nem tudom lefotózni őket, így se a színről, se a pigmentáltságról nem tudok egyelőre többet.

Még néhány kép az ecsetről:
A csomagolást nem fotóztam le, de még azon belül is van hozzá egy ecsetvédő tok
Így fest az ecsetvédő nélkül
Ez pedig az ecset feje felülről

Így éjszakára ennyi, remélem holnap lesz időm kicsit fotózni-tesztelni. :)

P.S.: az Elf facebook promóciói továbbra is 5000 like-onként következnek, tehát 165.000-nél ingyenes szállítás, 170.000-nél 20%-os kedvezmény, és így tovább. Jelenleg a Distribeauty UK facebook oldalán hirdetnek egy Elf-es akciót: az 5 db-os bamboo brush szett 50%-os kedvezménnyel, vagyis 20Ł helyett 10Ł-ért vásárolható meg a BAMBAM37 kóddal. Időtartamot nem írtak ki az akcióra, visszavonásig - de feltehetően csak pár napig - tart. Ezek jelenleg az Elf legdrágább ecsetjei, darabja 5.50Ł-ba kerül, vagyis még a postaköltséget hozzászámítva is megéri kihasználni ezt az akciót annak, aki amúgy is szemezett a készlettel korábban.

2 megjegyzés :

  1. Én is rendeltem akkor, de még nem érkezett meg a csomagom. Remélem hétfőn megkapom. Én többségben körömlakkot rendeltem. Nagyon kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. A hétfő, vagy akár a kedd is belefér még, én se számítottam rá ilyen korán.
    Szeretem a körömlakkjaikat, szinte minden rendelésembe kerül egy, de mostanában már nagyon kell rajta gondolkodnom, hogy melyiket is válasszam. Sajnos hiába van náluk kvázi sok szín, igazán különlegesek nem nagyon akadnak, inkább maradnak a megszokott színvilágnál. Ha az élénkebb, sötétebb színek közül rendeltél, akkor feltétlenül tegyél alájuk alapréteget a biztonság kedvéért.

    VálaszTörlés