2011. május 2., hétfő

Elf Brightening Eyeshadow - Day 2 Night swatch

Elkészítettem a színmintákat a Day 2 Night quadról is, nagy kedvencem lett ez a kis paletta. Nevéhez híven könnyű belőle nappali és esti sminket is készíteni. Nappali sminkhez nem is kell az összes színt felhasználni, elég a két szélső, esetleg kontúrozva valamelyik sötétebb színnel. Estére, vagy ha csak valami drámaibbra, erősebbre vágyunk, jöhet hozzájuk a két középső szín nagyobb mennyiségben.
A csomagolásáról, illetve csukott állapotában a haul posztban van fénykép.

Ez most sajnos újabb példa arra, hogy az elf honlapjában nem mindig lehet megbízni, ami a termékfotókat illeti. Így fest ott:
Ez alapján meg se rendeltem volna, de szerencsére nem is itt figyeltem fel rá, hanem Emily videójában (azt hiszem betettem már egyszer, ezért most csak linkelem).


Így festenek valójában a színek (kicsit már használtan):
A picike tükör gyors ellenőrzésre vagy vészhelyzetben jól jön.

Swatch a kezemen, alapozórétegen:
Elf Day 2 Night swatch
A bal oldali ekrü árnyalat highlighterként és önmagában is használható, jóval természetesebb hatású, mint a Drama quadban lévő krétafehér szín. A következő szín barnába hajló padlizsánlila, nem teljesen matt, de nincs erős fénye. A harmadik, legsötétebb színt az eredeti mintán én méregzöldnek látom, de legalábbis valamilyen zöldes árnyalatú szürkének, ehhez képest a valódi színen semmilyen zöld árnyalatot nem tudok felfedezni. Emily a videóban navy-ként emlegeti, vagyis tengerészkékként... nem tudom, én ezt se látom benne, mindenesetre a feketét nem éri el, az biztos. A legszebb árnyalat úgyis az utolsó, ami a honlapon egy teljesen unalmas bézsnek tűnik, valójában viszont egy gyönyörű, aranyfényű nugátbarna.

Nagyon szépen össze is lehet keverni a színeket, jól illenek egymáshoz. Nekem nagyon bejött ez a négyes (vagy legalábbis hármas, mert én még kontúrozáshoz is inkább a 2. színt használom), ezért hamarosan lesz egy  kisebb nyereményjáték itt a blogon, ahol ez is az ajándékok között lesz. Illetve természetesen nem ez, hanem egy új, már meg is rendeltem. :)

Szép hetet mindenkinek, az érettségizőknek pedig nagy kalappal a továbbiakhoz!

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése