2011. május 23., hétfő

ELF ajándék szájfény

Felnéztem az ELF facebook oldalára, hogy hol tartanak (173.000-nél, még a héten várható egy ingyenes szállítás akció!), és találtam egy új promóció kiírást: kedvezményes szállítás (3.95 helyett 1Ł) + ajándék Super Glossy szájfény Goddess színben. Az ajánlat május 24. délelőtt 10 óráig érvényes, a minimum rendelési érték 10Ł.
Kupon kód: 1GLOSS1SHIPEU

Ezt a szájfényt egy korábbi akció alkalmával én is ajándékba kaptam, mintám ugyan nincs most róla, de nagyon szép színe van, nevének megfelelően eléggé fényes, viszont meglehetősen ragadós. A MakeupAlley-n van egy olyan kép, ahol szájon használva látható.

4 megjegyzés :

  1. Nemrég volt egy akció, ott én is kaptam egy ilyen szájfényt (a színét így fejből nem tudom), tényleg klassz a színe, de szörnyen ragadós. Annyira nem is vagyok a szájfények híve, ez meg olyan intenzíven pigmentált, hogy egy körömhegynyit teszek a számra, és azt dolgozom szét rajta, hogy egy kis halvány színt kapjak. :) (Egyébként előnézetben azt írja, hogy névtelen vagyok, pedig beléptem a Google Accountomba... Judit voltam.)

    VálaszTörlés
  2. Szerk.: Google Accounttal nem küldte el a hozzászólásomat, egyszerűen csak újra és újra visszadobta... Ha a "névtelen"-t jelöltem ki, úgy működött csak.

    VálaszTörlés
  3. Judit, ez megint valami bloggeres hiba: http://www.google.pl/support/forum/p/blogger/thread?tid=52329a02ded71604&hl=en
    Kivizsgálás/javítás alatt van...

    VálaszTörlés
  4. Köszi, hogy szóltál, bár szerintem már megjavult, mert egy másik blogspotos oldalon már tudtam használni a Google Accountomat. Ha ezt most elküldi, akkor itt is működik. :)

    VálaszTörlés