2011. április 29., péntek

Új üzenőfal

Judit ma megkeresett e-mailben azzal, hogy már két napja nem tud kommentet hagyni itt a blogon, mindig hibaüzenetet kap, ami úgy kezdődik, hogy "kérésedet a rendszerünk nem tudta teljesíteni", aztán tartalmaz egy hibakódot és egyéb adatokat.
Amennyire utána tudtam járni az hibakód alapján, ez most egy gyakori probléma lehet a bloggeres blogokon, amit már jeleztek a fejlesztőknek és próbálják megoldani. A Judit által elküldött hibaüzenetet én is továbbítottam a blogger hibabejelentő fórumára, remélhetőleg így gyorsabb segítséget kapunk.

Nem tudom, hogy ezt a problémát mások is tapasztalták-e itt, vagy esetleg más blogokon, mindenesetre hirtelen megoldásként azt találtam ki, hogy az oldalsávba feltettem egy chatboxot. Rövid üzeneteket így is lehet hagyni, ha a kommentelés nem működne, vagy ha nem konkrét poszthoz szólnál hozzá, csak úgy üzennél valamit. :)
További szép pénteket mindenkinek!

Update (2011.04.30.): A blogger fejlesztőinek elvileg sikerült megoldaniuk ezt a problémát. Ha mégis tapasztalnátok továbbra is, vagy akár azt, hogy hibaüzenet már nem jön, de a komment mégse jelenik meg, akkor jelezzétek nekem e-mailben (címem oldalt a kontakt alatt), és továbbítom a hibabejelentő fórumba.
Ha van blogod és az olvasóid tapasztalják ezt (bX-szel kezdődő hibakód), akkor itt tehetsz bejelentést.

3 megjegyzés :

  1. köszönöm! sikerült! újra tudok írni!

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, köszönjük a blogger és a google fejlesztőinek. :)
    Ha bármikor akármi hasonló technikai gondot tapasztaltok, nyugodtan jelezzétek nekem vagy az adott bloggazdának emailben, mert így tudunk utánanézni, hogy kinek a "készülékében" van a hiba.

    VálaszTörlés