2011. április 20., szerda

Új ELF promóció ajándék 32-es palettával

Az ELF elérte a 150.000 like-ot, így kiírták az ígért akciót. A most leadott, minimum 10Ł értékű rendeléshez egy normál áron 9 fontba kerülő Everyday Basics 32-es palettát adnak ajándékba.

A kupon kód: FB32EU
Figyelem, ingyenes szállítás nem jár az akcióhoz, vagyis a 3.95Ł postaköltséget a 10Ł-on felül fizetni kell! A nettó kedvezmény még így is 5Ł.
Az akció holnap (április 21.) délig tart, de odaírták azt is, hogy "vagy a készlet erejéig", így aki szeretne erre lecsapni, az rendeljen minél előbb. A palettát nem kell betenni a kosárba (hacsak nem szeretnél belőle kettőt), a kód beírása után fog megjelenni a listában, mint ajándék.
eyeslipsface.co.uk

4 megjegyzés :

  1. Csábító, de most kihagyom.

    VálaszTörlés
  2. Én is kihagyom, mert a színek többsége megvan a nagyobbik palettámon, illetve amiből most össze tudnék állítani egy rendelést, mert kipróbálnám, az nincs készleten (stipple brush, ásványi alapozó, tincses műszempilla). Hátha megjönnek a következő ingyenes szállítás idejére.

    VálaszTörlés
  3. Én akkor rendeltem, amikor szájfényt adtak ajándékba és ingyenes szállítás volt. Remélem, még a héten megérkezik. :)

    VálaszTörlés
  4. Egy korábbi rendelésnél kaptam én is ilyen szájfényt ajándékba. Szép színe van (Goddess), de nagyon ragacsos, ezért ritkán használom. :(

    VálaszTörlés