2011. április 6., szerda

Mini Essence haul

Tényleg nagyon mini, mert csak két dolgot vásároltam: az Essence új hosszantartó szájfényét (Stay with me longlasting lipgloss) "05 I like cotton candy" színben, valamint egy Colour & go lakkot: "52 Out of my mind" megnevezéssel.

A lakk egy hirtelen ötlet volt, eredetileg a Fairytale kollekció Pixie Dust lakkját néztem ki, de aztán úgy találtam, nagyon hasonlít a korábbi Moonlight kollekcióból származó lakkomra. Végigtekintve a Colour & go sort, gondoltam kék lakkom úgy sincs (igaz, pl. sárga meg zöld sincs :P).

Azt hiszem lehet ezt az árnyalatot duochrome-nak nevezni, fényviszonyoktól függően látszik türkizkéknek vagy -zöldnek. Egy rétegben elég áttetszőnek, vizeskéknek találtam, de kettőben már szépen kijön a színe és a fénye.
vaku nélkül
vakuval
Felvittem rá utána az elf mattító lakkot (most valószínűleg minden lakkomon végig fogom próbálni):
összehasonlításként: 2 matt, 2 eredeti
mindegyik mattítva
Nem mondom hogy hiba volt, mert végülis így se rossz, de a mattítástól pont ezt az érdekes színjátszó tulajdonságát veszti el a lakk, úgyhogy ha legközelebb viselem, akkor inkább meghagyom az eredeti állapotában. Az ára 349 Ft volt, az üveg 5 ml-es.

A szájfénynél szintén vacilláltam a Fairytale kollekció Berry Fairy színén, de annyira túlzóan csillámosnak tűnt, hogy inkább az új, hosszantartó szájfények közül választottam az I like cotton candy-t. Nem is bántam meg, főleg utólag keresve a másikról swatchokat, az nagyon átlátszónak tűnik. Ez egy árnyalatnyit lilás pink, azt hiszem az állványon lévő mindössze három szín közül ez volt a legsötétebb, de egyébként egyáltalán nem túl sötét.
Essence Stay with me - I like cotton candy
Vásárláskor el is felejtettem, hogy több blogon olvastam már, milyen szerencsétlen formájú applikátora van. Csak csatlakozni tudok hozzájuk, ezzel a homokóra formával valóban meg kell kissé küzdeni, nem is tudom ki és miért gondolhatta az Essence-nél, hogy ez a legalkalmasabb egy szájfény felvitelére.
Stay with me szájfény applikátora
Viszont a "longlasting" jelző igaz, egy szájfényhez képest egész sokáig fennmarad az ajkakon. Az evést ugyan nem bírja, egy pohár vizet viszont igen, evés-ivás nélkül pedig nagyjából 3-4 órát, legalábbis ma ezt tapasztaltam. Kicsit ragadós, de találkoztam ennél sokkal rosszabbal is, bőven elviselhető. Erős cukorkaillata van, ami nálam annyira nem nyerő, de felvitel után már nem éreztem (vagy hozzászoktam). A színét pedig nagyon megszerettem, nem túl erős de azért látszik, tavaszra ideális.A képek természetes fénynél készültek, én tükörben ennél pinkesebbnek látom a színt. 649 Ft, 4 ml.


3 megjegyzés :

  1. a körömlakk gyönyörű! az üvegét látva nem vettem volna meg de a körmödön nagyon jól mutat. nekem is kell! ideje beugrani a rossmannba :)

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. A körömlakk nekem is nagyon tetszik, szerettem volna már én is egy kék árnyalatot, aminek van egy kis metálos csillogása. A szájfényeket viszont nem bírom, régen megőrültem értük, de aztán rájöttem, hogy csak ragadnak és túl hamar lejönnek a számról (vagy ha olyan van, én nyalom le :D).

    VálaszTörlés
  3. Igen, a szájfényekről nekem is ez a véleményem. Azok nem jók.

    VálaszTörlés