2011. április 29., péntek

Ingyenes szállítás és ajándék körömlakk az ELF-nél

Amint az feltehetően minden földi halandó tudja, a mai napon, sőt szinte ezekben a percekben veszi feleségül Vilmos herceg barátnőjét, Kate Middletont. Az esküvő az év legnagyobb társasági eseménye, élőben közvetítik a tévécsatornák az összes fontos és kevésbé fontos pillanatot.
Az ELF-nél pedig úgy döntöttek, hogy jókívánságaikat a hercegi pár felé egy újabb akcióval fejezik ki, ezért ma ismét ingyenes szállítást hirdettek, és még egy körömlakkot is küldenek mellé ajándékba vörös vagy fehér színben.
Ha a vörös lakkot választod, a kód: KATESEU
ha pedig a fehéret, akkor: WILLSEU
Az ingyenes szállítás mindkettőre vonatkozik, akárcsak a szokásos 10Ł-os minimum rendelési érték. Az akció április 30. (szombat) délig tart.
Amit tegnap írtam a munkaszüneti napokról, az még mindig áll, tehát keddnél előbb ne számítsatok a szállítási értesítőre. Link: eyeslipsface.co.uk

2 megjegyzés :

  1. Elég sűrűn van ingyenes szállítás, már nem győzöm leadni a 10 fontos rendeléseket. :) Azt hiszem, most egy darabig szüneteltetem is az elfezést. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, amíg nem figyeltem fel ezekre a facebookos akciókra, és csak a hírlevelükben kiküldött kódokat használtam, én is sokkal ritkábban rendeltem. :))

    VálaszTörlés