2011. április 23., szombat

Elf körömlakk - Passion Pink

Ezt a lakkot rendeltem legutóbb. Nos hát... nem is tudom, mire gondoltam, amikor kiválasztottam. Illetve tudom, így fest az üvegcse a honlapon, ennek a színe alapján választottam ki:


Kicsit meg is lepődtem, amikor kézbe vettem: tényleg ennyire pinket választottam volna?
Ha megnéztem volna az amerikai oldalt is, akkor sejthettem volna, hogy igen, ott ugyanis így fest:
Vagyis az angol honlapon ez a szín nagyon nem stimmel. Ez egy nagyon erős pink, sőt felfestve egyenesen neonpinknek tűnik, szinte világított a körmömön.


Ez sajnos nem az én színem, úgyhogy a másik kezemen már meg se csináltam a festést, illetve itt is csak egy rétegben vittem fel. A festék egyébként kicsit folyékonyabb, mint a többi elf-es lakkom, ennek ellenére meglepően könnyű volt vele bánni, nem is kellett javítani rajta, mert nem nagyon kentem össze magam, és még csak csíkos se lett a lakkozás. Két rétegben nyilván még jobb lenne a fedés, de úgy éreztem, hogy a szín nem mélyülne, csak még élénkebb lenne. Nagyon pici arany csillám is van a lakkban, de alig észrevehető.
A matt fedőlakkot viszont kipróbáltam, de sokat nem változtatott rajta, csak a fényét vette el (a kisujjon és a gyűrűsujjon mattítottam a festést, a többin változatlan).
Azt hiszem ez a szín inkább fiataloknak való (tizenéveseknek, esetleg a huszonéveik elején járóknak), vagy bulis alkalomra egy megfelelő ruhához nyáron, de hétköznapra én soknak érzem. Még azt el tudom képzelni, hogy egy másik, visszafogottabb színnel kombinálva ragasztószalagos festésnél, kisebb felületen tudom használni, de önmagában, így teljes körmön egyszerűen idegenkedem tőle, nem illik hozzám, nem az én stílusom. Csak azért örökítettem meg, hogy lássátok, de fotózás után rögtön le is mostam.

A tanulság az, hogy ezentúl leellenőrzöm az amerikai ELF honlap színmintáit is, mert eltérhetnek az angoltól. A körömlakk ára a szokásos 1.50Ł volt.

6 megjegyzés :

  1. gyönyörű színe van. Nekem legalábbis tetszik, sajnálom, hogy neked nem jött be. Ha nagyon nem tetszik, akkor lehetne belőle giveaway. Bár én is így jártam most, hogy sok lakkomat odaadtam húgomnak, csak, hogy ne lássam őket, mert nem jött be a színűk vagy az állaguk. Nehéz jó lakkot találni.

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín nekem sem jön be, soha életemben nem hordtam magamon semmilyen rózsaszín holmit. Elég kitolás, hogy ekkora színkülönbségek vannak az angol, illetve az amerikai oldalon. Most megyek, és kilakkozom az Innocenttel a körmeimet a locsolóknak. :P Boldog nyulat! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó ennek gyönyörű színe van! Pedig nem vagyok már tizenéves és huszonéveim elejét is elhagytam már :))

    VálaszTörlés
  4. Viktória, Vattacukor: örülök hogy nektek tetszik, végülis nem elrettentésnek szántam, biztos van akinek ez jól áll, jobban illeszkedik a bőrszínéhez és a stílusához is. "Rendes" vöröset se tudok viselni, olyan közönségesnek látom a kezemen (vagy mondhatnék más k betűs szót is :)), pedig máson ugyanaz az árnyalat nagyon tetszik és egyáltalán nem látom hivalkodónak. Nekem inkább a lilás és bordós árnyalatok állnak jól a sötét színek közül.

    A giveaway ötlete nem rossz, de valamit még azért ki kell találnom mellé, mert az elég snassz lenne, hogy nekem nem tetszik, és akkor csak úgy elpasszolom. Legalább mellé olyasmit szeretnék adni, amit én is szívesen használok és bontatlan. Hm, mondjuk az Innocentből van bontatlanom... :)

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, főleg, hogy még a honlapjaik is eltérnek. Az én Coralom is más az amerikai honlapon, de még mindig nem olyan, mint igazából... :(

    VálaszTörlés
  6. Elég sok eltérés van, az amerikain sokszor élénkebbnek tűnnek a színek, de talán mégis közelebb állnak a valódihoz. Viszont például a Cranberry az amerikai honlapon csokoládébarnának tűnik, pedig egyáltalán nem az.

    VálaszTörlés