2011. április 4., hétfő

ELF ingyenes szálllítás (ápr. 04-05.)

Újabb ingyenes szállítás az eyeslipsface.co.uk oldalon: a kód 135KELFEU, minimum rendelési érték a szokásos 10Ł, az akció április 5. de. 10.30-ig tart.



Nemsokára névnapom lesz, úgyhogy... valami ürügy mindig van. :) Elég sok dologból ki vannak fogyva egyébként, pl. a nemrég bevezetett Stipple Brush sincs már most készleten, gyorsan elkapkodták őket. Kipróbálom a 4-es szemfesték palettákat (Brightening Eye Color Day 2 Night és Drama), mostanában sok jót olvastam róluk, illetve láttam youtube-on ezekkel készített sminkeket. Eddig valahogy mindig elkerülték a figyelmemet, de 1.50 fontért megér egy próbát, és a két nagy palettám mellett nem nagyon van most olyan szemfestékem, amit napközben magammal tudnék hurcolni.

Ezt a videót Emily készítette (Broadcast Beauty) a Day 2 Night quaddal, szerintem meggyőző. :) (Jut eszembe: akartam tincses műszempillát is rendelni kipróbálásra, de elfelejtettem...)


2 megjegyzés :

  1. Én is nemrég rendeltem és még le tudtam csapni egy stipple brushra:) Őrült mázlistának érzem magam, mert tényleg nagyon jó!:D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg mázlista vagy, mert a facebookon egy kommentben azt láttam, hogy csak május elején érkezik belőle újabb szállítmány.

    Épp most kaptam az sms-t, hogy már postára is adták a csomagomat.:) Remélem még a héten ideér.

    VálaszTörlés