2011. április 21., csütörtök

ELF haul

(Elnézést a pár napos szünetért, az elmúlt hónapban nagyon hanyagoltam a rajzolós blogot (és magát a rajzolást is), így egy kicsit ott is frissítenem kellett.)

Már két hete vártam az elf-től rendelt csomagomra, kezdtem lemondani róla - vagy visszaküldték, mint a múltkor, vagy eltűnt -, és már azon voltam, hogy írok az ügyfélszolgálatuknak (a feladástól számított 14 munkanap után lehet és kell egyébként reklamálni, ha nem érkezik meg a csomagod), erre kedden találok egy ismételt kézbesítési kísérletről szóló cetlit. Csak az a kérdés, hogy az első értesítő hova tűnt, mert hogy én nem találkoztam vele, az biztos. Ráadásul a múlt héten egy nap kivételével mindig volt itthon valaki, aki át tudta volna venni a csomagot. Már a Bélákban se bízhat az ember. :(

Mindegy, legalább megvan, még aznap átvettem a postán. Ezeket tartalmazta a csomag:

A fekete Studio ecsetet (3.50Ł) leszámítva mindegyik az 1.50 fontba kerülő Essentials termékcsaládba tartozik.
A két ecset (Eyeshadow brush, Eyeshadow C brush):
A C brusht még nem használtam, így csak a "sima" szemfesték ecsetről tudok véleményt mondani egyelőre: ahogy látszik a közeli képen, kicsit rendezetlen a feje, kilógnak belőle szálak itt-ott. Illetve már csak lógtak, mert ezek máris kihullottak az első mosás és használat után, így ma reggelre már egészen egyenletes lett formája. Úgy vettem észre, rövid szálak hullottak ki belőle, ezek valószínűleg le se értek a fém részig. Remélem itt meg is áll a hullás, egyébként ez még így is több volt, mint a korábbi elf-es ecseteimnél. Amit nagy pozitívumként tudok elmondani róla, hogy rengeteg festéket fel tud venni egyszerre, még óvatosnak is kell lenni vele, nehogy túl sok legyen rajta (ez persze festékfüggő is). Közepesen puha, nem sérti a bőrt, de van tartása.

All over color stick Light Beige árnyalatban:

Nagyon bizonytalan voltam, megpróbálkozzak-e vele, ugyanis van már korábból egy All over color stickem: ugyanígy néz ki, de az színes, szemhéjra, arccsontra highlighternek, vagy szájfénynek is használható. A cover stick pedig alapozó-korrektor. Alapozónak szerintem túl sűrű egész arcra, nehéz lenne eloszlatni, azért vettem meg mégis, mert napközben a szám környékéről (állon és orr alatt) rendszeresen eltűnik a reggel feltett alapozó, és ott a legegyenletlenebb színű a bőröm. Egy egész üveg/tubus alapozót ezért nem cipelnék magammal a táskámban, de ez kicsi, könnyen elfér, gyorsan lehet vele korrigálni. A színt szerencsére egész jól sikerült eltalálnom, bővebben esetleg pár nap múlva írok róla, ha már több tapasztalatom lesz vele.

A körömlakk Passion Pink színben:
Huhh... erről már megvannak a fényképek, mert rögtön bontás után kipróbáltam. Azt hiszem még ma este meg is írom hozzá a posztot. :)

A legjobbat a végére hagytam, két Brightening Eye Color négyes szemhéjfesték:
Ezekért most nagyon odavagyok. Tegnap a Day 2 Night-tal, ma a Dramaval készítettem a reggeli sminkemet. A csomagolásuk egyszerű, látszik hogy az olcsóságra törekedtek velük, de azért adnak hozzá egy kétfejű szivacsos applikátort: ha nincs kéznél más, akkor is mindegyik színt fel lehet vinni az applikátor egy-egy tiszta oldalával, nem kell különböző színekbe nyúlni ugyanazzal a résszel. Az alatta lévő keskeny csíknyi tükör is több, mint a semmi: ha sminkelésre nem is, de egy gyors ellenőrzésre elég. Hamarosan hozok a színekről tesztet, és ha sikerül normális képet készíteni, akkor a velük készült kész sminket is megmutatom.

3 megjegyzés :

  1. Várom a sminkről készült képet! :) Egyébként ma nekem is megjött az elf-es rendelésem, épp most bontogattam ki. Újrarendeltem az Under Eye Concealer & Highlightert Glow/Fair színben, mivel az előző megadta magát... A korrektoros felén a flakon a le-föl tekergetéstől szétrepedt és kifolyt belőle minden, szóval a csomagolás elég silány minőség, de a korrektor színe pont passzol a bőrömhöz. Vettem egy Moisturizert is a legvilágosabb színből, sajnos ez még így is sötétsárga a bőrömhöz képest, de valahogy majd csak elhasználom. Ezenkívül egy kis tükröt meg egy rúzst vettem Natural Nymph színben, ez meg meglepően világos a számra... Az ajándék szájfény viszont egész klassz, szép színe van. :)

    VálaszTörlés
  2. Az Under Eye Concealer nekem is eltörött, mert forgattam az ujjaim között, ahogy a tollakat, ceruzákat szoktam, és elpattant közben. Tollakat is gyakran török így, úgyhogy nem hibáztathattam miatta a csomagolást... de ezek szerint amúgy is könnyen előfordulhat. Szerencsére az enyémben már nem volt sok, a highlighter részt pedig le lehetett csavarni, az még most is megvan.

    VálaszTörlés
  3. Hát már a Bélák sem a régik. Én is már kezdek lemondani a csomagomról. Még az ingyenes szállítás alatt rendeltem, de attól tartok, hogy a magyar posta le fogja nyúlni. Tényleg elhiszik az ügyfélszolgálaton, ha azt mondom, hogy nem kaptam meg, de hozzájuk sem érkezik vissza? Teszteket majd csinálj mindenképpen:) Boldog nyuszikat!

    VálaszTörlés