2011. április 26., kedd

Elf Brightening Eyeshadow - Drama (swatch + smink)

Íme az ígért színminta az Elf Drama négyes szemhéjpúderről, ami a múlt héten érkezett meg. A csomagolásról a haul posztban találsz képeket, azokat nem teszem be újra.






A fehér szín matt, a többi csillámos. A fekete is az, csak enyhébben. Mindegyik kép természetes fénynél készült, a felső egy kicsit jobban a fény felé fordítva. Ahogy látszik, az első három szín erősen pigmentált, az ezüstszürke viszont kevésbé, főleg ha azt is hozzávesszük, hogy ahhoz talán háromszor is bele kellett nyúlnom a színbe, míg a többinél egy is bőven elég volt. Főleg a fehérrel és a feketével kell vigyázni, mert könnyen lesz túl sok.

Mivel nekem (sajnos...) ún. kámzsás szemhéjam van, vagyis a felső része nagyon laza és eltakarja a mozgó szemhéjat, így felnézve alig látszik valami a színekből, de mivel ezt reggel készítettem nappali viseletre, nem akartam erősebbre készíteni vagy felvinni magasabbra.
Art Deco szemhéjalapozót használtam (az ilyen formájú szemnél kötelező valamilyen alap, hogy a festék ne tudjon elkenődni), majd a belső szemzugtól egészen a mozgó szemhéj 3/4-éig ecsettel felvittem az ezüstszürke színt. A sötétebb szürkét a külső 1/3-ig vittem fel, vagyis egy kicsit rá a világosabbra, aztán felfelé, és a két szín találkozásánál összemostam. A matt fehéret egészen szemöldökig felvittem, meglepően erős ez a szín, kissé sok is lett. A feketét mindössze a szempillák tövében használtam kontúrozásra egy ferde fejű ecsettel, itt most se szemceruzát, se tust nem használtam, hogy teljesen csak ezzel a négy színnel készüljön a smink. A szempillaspirált pedig egyszerűen elfelejtettem fotózás előtt, ez nem szándékos. :)

3 megjegyzés :

  1. óóó.... nagyon hasonló szemünk van :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem ha újra születek, igazi szép nagy szemem lesz, amin van elég hely dolgozni és látszik is az eredménye. :)
    (Csak aztán nehogy kaméleonként reinkarnálódjak. :D)

    VálaszTörlés
  3. én is mindig a helyhiány miatt szenvedek... :)

    VálaszTörlés