2011. április 11., hétfő

96-os paletta swatch: 6-9. oszlop

Elkezdtem írni egy hosszabb bejegyzést az ebay-es rendelésről, de még nem értem a végére, úgyhogy ma inkább felteszem az elkészült újabb színmintákat a 96-os palettáról. Így mutatnak a színek a palettán:

A két kékes oszlop (6-7.)



Az alsó kép vakus, bár most volt elég fény délután, így nem volt rá igazán szükség. A kékek közé beszorult néhány kicsit zöldbe hajló és lila árnyalat is, illetve van egy-két kevésbé pigmentált szín, de összességében elégedett vagyok ezzel a két oszloppal.

A két lila oszlop (8-9.)


Itt azért lettek gyengébbek a minták, mert az előző sorozat lemosása után nem tettem fel újabb réteg alapozót, így kevésbé tapadt meg a festék. Viszont úgy gondoltam, teszek egy próbát: egy kis részre felvittem a NYX Jumbo Eyeshadow Pencil-jei közül a Milket, és erre vittem rá az alsó sor első színét. Azt hiszem jól látható, milyen nagy különbség van köztük, mennyire sokat dob a kis erőtlen színen. Kihozza azt az árnyalatot, ami a tégelyben is látható, sőt még erősít is rajta. Fotó már nincs róla, de később kipróbáltam a halvány színeket egy sima fehér szemceruzával húzott alap fölött is, és ha nem is tette ennyire intenzívvé őket, de szintén sokat segített. Úgyhogy ajánlom a módszert, ha a vártnál gyengébben pigmentált a szemhéjpúdered, így tudsz rajta javítani.


Ha már úgyis készenlétben kellett tartanom a sminklemosót, készítettem arról is képet. Ez a Müller saját márkás terméke (Cadeavera), kétfázisú, vagyis a felső réteg olajos, az alsó pedig aloe verát és panthenolt tartalmaz, nyugtatja és hidratálja a bőrt, amellett, hogy a tartós sminket is eltávolítja. A hatását tekintve semmi extrát nem tudok róla mondani, a célnak megfelel, vagyis alaposan eltávolítja a sminket, csak arra kell ügyelni, hogy jól rázzuk össze minden alkalommal a flakont, hogy összekeveredjenek a komponensek. Elég olcsó is, azt hiszem 400 Ft körül volt. Ami miatt mégse valószínű, hogy újravásárolom, az a csomagolása. A felülnézeti képen látható mélyedést kell benyomni, és akkor a másik fele felpattan. Csak mivel előtte össze kell rázni, így minden nyitásnál a flakon "köp" egyet, vagyis 1-2 apró csepp kifröccsen. Most már készenlétben tartom előtte a vattát, de akkor is bosszantó. Becsukásnál ugyanez van, csak akkor nem fröcsköl, hanem egy cseppnyi végigfolyik a kupakon.
Sminklemosásra egyébként a Garnier frissítő arclemosó tejét szoktam használni, nagyon kellemes az illata és tényleg frissebbnek érzem utána a bőröm. Sajnos az viszont a tartós sminkkel, főleg a szempillaspirállal nehezebben birkózik meg.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése