2011. március 11., péntek

Update a rendelésekről

A mai nap a balul sikerült netes rendeléseimről szólt. Szerencsére nem végződtek túl rosszul, pénzt nem vesztettem rajtuk, csak éppen a várt árut nem kaptam meg.

Az egyik egy egészen kis tétel, postaköltséggel együtt nem egészen 3$-ért rendeltem még január 31-én két usb kábelt a telefonomhoz Hong Kongból, az eBay-en keresztül. Az ilyen apróbb dolgokat szeretem onnan beszerezni, összehasonlíthatatlanul olcsóbb, mintha itthon próbálnám megvenni - de erről majd írok egy külön posztot hamarosan. Sajnos ezúttal nem volt szerencsém, nem érkezett meg. Azt tudni kell, hogy az eBay-ről rendelt, PayPallal kifizetett dolgok esetében 45 napod van, hogy panaszeljárást kezdeményezz, ha valami nem stimmel. Először illik az eladóval felvenni a kapcsolatot, ha az nem vezetne eredményre, akkor kell "case"-t nyitni, és onnantól kezdve a PayPal vizsgálja ki az ügyet. Én még idáig sose jutottam el, szerencsére most se kellett: jeleztem az eladónak hogy nem kaptam meg a küldeményt, és erre rögtön megkérdezte, hogy küldjön-e másikat vagy visszautalást kérek. Az utóbbi mellett döntöttem, mert a jövő héten lejár a 45 napom, és addig már biztosan nem kapnám meg. Majd megrendelem újra, szerencsére nem sürgős a dolog.

A másik kicsit érzékenyebben érintett: ez az a bizonyos elf-es rendelés, amiről már korábban is írtam, hogy csúszik. Míg a két nappal később feladott másik rendelésem mindössze 3 munkanap alatt ideért, és máskor is ide szokott kb. egy hét alatt, ennek az értesítőjét a mai 10. munkanapon is hiába kerestem a postaládában. Ez volt az utolsó nap, amit magamban kitűztem határidőnek, úgyhogy azzal az elhatározással ültem a gép elé, hogy írok egy e-mailt az elf-nek és érdeklődöm a csomag felől.


Erre végül nem volt szükség, ugyanis már várt tőlük egy levél, amiben azt írták, visszaérkezett hozzájuk a csomag, egy matricával, miszerint a címzés helytelen, nem tudták kézbesíteni. Ez most megint a Magyar Posta rejtélye, a címem teljesen ugyanaz volt az eddigi összes rendelésemnél, amiket mind meg is kaptam. Nem hiszem, hogy a mi postás Bélánkig eljutott volna a csomag, ő már automatikusan tudja, ha külföldről jön valami, az az enyém. Ha összefutok vele, meg is szoktam említeni, hogy kb. mikorra várok és mekkora csomagot, be tudja-e dobni a postaládába vagy inkább hagyjon értesítőt. Most viszont se értesítő, se semmi, valaki valahol úgy döntött, ismeretlen vagyok és visszaküldi a csomagot a feladónak. És még örülhetek, hogy legalább nem lenyúlták. :(

Szerettem volna, ha újra kiküldik a cuccot, de az ügyintéző az elf-nél azt írta (leleveleztük az egészet egy óra alatt), hogy ilyenkor visszautalják a pénzt, és megrendelhetem újra. Na persze, csak akkor a 20%-os kedvezménnyel rendeltem, most meg teljes áron kellene megvennem. Tehát inkább várok a következő ingyenes szállítási akcióra.
Rámfért volna egy kis szemöldökigazítás, de majd legközelebb...
Volt a csomagban két ecset: egy total face és egy crease brush, ezekre talán nem is lesz szükségem, mivel közben megrendeltem a Fraulein38-tól a készletet; aztán egy Concealer pencil and brush, vagyis egy korrektorceruza ecsettel, erről elég jókat hallottam, szerettem volna kipróbálni; amit a legjobban vártam volna, az a szemöldök sablon, nagyon kíváncsi voltam rá; az Eyelid primer, amiről így nem fogom megtudni, miben különbözik az Eyeshadow primertől; és végül egy Smoky brown körömlakk, a kollekció gyarapításának kedvéért.

Köszönöm annak, aki végigolvasta. Kicsit kevésbé bánkódom így, hogy kiírhattam magamból. ;)

7 megjegyzés :

  1. Én jelentem végigolvastam. Hasznos tudni, hogy az ügyfélszolgálatuk egész korrekt:) De jó neked, hogy van egy ilyen megbízható Bélád;)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, és csak tegnap akadtam rád. Nem tudom, hogy téveszthettem eddig szem elől a blogodat, de most már fogom figyelni. Gondolom nem hirdeted magad úton-útfélen, de ez nem is akkora baj szerintem. És nagyon tetszik, jó a stílusod, és a tesztjeid. Az ingyenes szállítást ki is fogom használni az elfnél. Csak írjanak mailt a dátummal, aztán reszkethetnek:)

    VálaszTörlés
  3. Hú, sajnálom, hogy nem kaptad meg a csomagodat... Igazából én is elbizonytalanodtam kissé az első rendelésem előtt, mert a Facebook oldalukon nagyon sokan panaszkodtak hibás, a rendelttől eltérő és/vagy nem kézhez kapott termékekről... Legtöbbször kettétört rúzsokról és összetört szemhéjfestékekről írtak, amit nem feltétlen írnék az Elf számlájára, viszont akkor is kiábrándító.

    VálaszTörlés
  4. Névtelen: köszönöm, örülök hogy tetszik és hogy fel is iratkoztál. Tényleg nem vagyok túl jó a marketingben, és igazából nem vagyok makeup guru sem, aki komolyabb tanácsokat tudna osztogatni másoknak sminkelésről. A munkanapjaim nagy részén egy szál szemceruzát/tust használok, amivel kihúzom a szemem, esetleg ha van még pár percem, akkor legfeljebb két színt a leghagyományosabb módon (világos belülre, sötétebb kívülre) felviszek a szememre gyorsan. Ebből nagyon nem lehetne napi smink posztokat készíteni. Másoknál szívesen nézem őket, de nem tudom eljutok-e odáig, hogy megmutassam magam.

    Judit: hozzám sose érkezett sérült áru. Volt aminek mondjuk nem szerettem a szagát, vagy nem teljesen olyan színe volt, mint amit vártam, ezek sajnos a netes rendelés hátulütői, de a csomagolásuk az tényleg elég gondos, kitömik a dobozt buborékos fóliával, hogy a legkevesebbet ütődjön. Illetve minden termék még külön csomagolásban is van. Téves árut se kaptam még, de hát ott is emberek dolgoznak, előfordulhat. Rúzsom egyébként nincs tőlük, úgy tudom abban nem annyira erősek. Egy ecsetes lip stain-em van, amit legfeljebb közepesnek értékelnék, illetve egy ajándékba kapott tubusos szájfényem, aminek szép a színe, de nagyon ragacsos.

    VálaszTörlés
  5. Hopp, ezt kifelejtettem: rendeltem ma ebayről egy 10-es pirosító palettát. Végignéztem videókat, blogokat, ez abszolút totál ugyanaz, mint amit a Coastal Scents árul, csak a fedélre nyomtatott szöveg nélkül. Na meg az ára harmadannyi... Ha megjön, lesz róla teszt.

    VálaszTörlés
  6. Huh, lebuktam tényleg feliratkoztam, csak lusta vagyok bejelentkezni a kommentek előtt :D Plusz nem is engedi azzal a névvel, amivel fel vagyok iratkozva. Rejtély. De mindegyis. A tesztet várom nagyon;)

    VálaszTörlés
  7. Nem lebukás, csak kikövetkeztettem, mivel nincs olyan sok feliratkozó egyelőre. :)

    VálaszTörlés