2011. március 1., kedd

Teszt: Essence Metal Glam + Crystal szemhéjtusok

A német Essence cég új kollekciót készül bevezetni hamarosan, de még előtte pár korábbi termékét kivonja a piacról, ezeket néhány héttel ezelőtt 299 Ft-ra árazták le. Bár viszonylag az akció kezdetén sikerült ellátogatnom egy Rossmannba, de a szempillaspirálnak, ami a legjobban érdekelt volna, már csak hűlt helyét találtam, elkapkodták mindet. Azért szerencsére volt, amit találtam helyette.

A szemhéjtusok közül négyet hoztam el, ezek közül három a Metal Glam sorozatból való: a barna (01 got a date?), a rózsaszín (06 pinkadelic) és a türkiz (05 breezy beach). A fekete csillámos pedig egy Crystal eyeliner (07 get ready).


Mindegyik tus elég aprócska, alig több 8 cm-nél, de ez nem olyan nagy baj, még épp kényelmes. Az ecsetek nem a legjobb minőségűek, de kezelhetőek (én egyébként is jobban szeretem az ecsetet, mint a filces tusokat). Nagyjából ezek azok a tulajdonságok, amik mindegyik tusra jellemzőek, a többi tekintetében viszont kettéválik az egyszem Crystal és a három Metal Glam.


Most már mindegyiket viseltem legalább egyszer egy napon át, és ez alapján mondhatom, hogy a Metal Glam tusok magasan verik mind tartósság, mind szín (pigmentáltság) tekintetében a fekete csillámos Crystalt. Az előbbiekről csak jót mondhatok, a türkiz színűt ma nemcsak napközben, de a Zumba órámon is viseltem, ahol bokáig leizzadtam, de a tusvonal meg se mozdult. Se elkenődés, se fakulás. Ez messze több, mint amit egy szemhéjtustól alapból elvárhatnék. Metálos csillogása inkább ennek és a pinknek van, a barnát viszont azért szeretem, mert még erősebben pigmentált, mint a társai. Azokon egy kis száradás után még egyszer átmegyek, a barnával viszont elég egy alkalommal kihúzni a szemet. Bármelyiket újravásárolnám, nem csak akciós áron, hanem az eredetiért is.

A Crystal tusról sajnos nem mondhatok el ennyi jót, ezt legfeljebb közepes minőségűnek mondanám. A nevéhez hűen vannak benne apró csillámok, látszik a tubuson és ha nagyon megnézem, a szemre húzott vonalon is, de nem különösebben feltűnő. A száradási ideje ennek a leghosszabb, ha pedig nem várom ki, akkor könnyen elmázolódik. Amikor a tesztfotót készítettem, a kezemre felkent színmintákat többször lefotóztam - ami beletelt pár percbe, tehát volt idejük megszáradni -, majd miután letettem a gépet, végighúztam az egyik ujjam a vonalakon; csak a csillámos fekete mázolódott el, a többi meg se moccant. Persze 299 Ft-ért nem fáj a szívem, de van ennél jóval tartósabb fekete tusom, zselés tusom, szemceruzám, így különösebb hasznát valószínűleg nem látom majd.

2 megjegyzés :

  1. a barna és a rózsaszín nekem is magvan, kár, hogy a kéket nem vettem meg, mert gyönyörű, most meg már ugye nincs.. persze azzal nyugtatom magam, hogy napközben úgyse hordanék kéket..

    VálaszTörlés
  2. A kék elég feltűnő, de én szoktam napközben viselni, általában akkor, ha szemfestéket nem teszek fel, hogy azért valami szín mégiscsak legyen ott. A rózsaszínt ritkábban használom.

    VálaszTörlés