2011. március 16., szerda

Tag 20

Azt hiszem a legnagyobb roham már lement ezzel a kérdezz-felelekkel a blogokon, nálam mára maradt. Íme:

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Anélkül, hogy a kutyámnak jutalomfalatot ne adnék. Kölyökkora óta szokásunkká vált, a "kapsz valamit" = "elmegyek itthonról, te maradsz". A jövő héten lesz 14 éves, ünnepi poszt várható. :)

2. Kedvenc sminkmárkád?
Azt hiszem az ELF, az ár/érték arány miatt. A drogériákban kapható márkák közül inkább csak egyes termékeket szeretek, de legalább annyiszor fogtam mellé is velük. A high end márkákból pedig legfeljebb egy-egy termékem van, túlzás lenne az alapján kijelenteni, hogy ez vagy az a kedvencem. NYX-ből van még három rúzsom és három jumbo pencilem, amikkel elégedett vagyok és tervezem továbbiak beszerzését, tehát megelőlegezve ide vehetjük. Mostanában néhány Avon termékkel is szerencsém volt.

3. Kedvenc virágod?
Tulipán, szerencsére a névnapom környékén van a szezonja. Nagyon szeretem még a nagyfejű krizantémot is, igazságtalannak tartom, hogy el lett könyvelve "temetői virágnak", pedig annyira szép... és az egyetlen bűne, hogy jól bírja a hideget.

Kép: google

4. Kedvenc ruhabolt?
Nem szeretek ruhát venni, kifejezetten utálok próbálni. Találomra járok végig üzleteket, ha mégis ráveszem magam.

5. Kedvenc parfüm?
Nehezen választok parfümöt, sokszor érzem úgy, hogy ami tetszik, az mégsem illik igazán hozzám. Egyszerre egy parfümöt használok, ez most a Nina by Nina Ricci.

Kép: google

6. Magassarkú vagy lapos?
Lapos. Egyrészt eleve magas vagyok, másrészt nem szeretek autót vezetni magassarkúban, harmadrészt ha gyalog vagyok, szeretek minél előbb célhoz érni. Azért van néhány kényelmes magassarkúm is.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Elég jók voltak. Ami érdekelt, azt gyorsan és könnyen megjegyeztem. Ami nem érdekelt, ahhoz szorgalom kellett volna, na azzal már hadilábon álltam kissé.

8. Kedvenc színed?
A ruhatáramat tekintve a fekete, fehér, piros lenne a sorrend, de egyébként minden színt szeretek. Ha nem is magamon, akkor egy festményen.

9. Szoktál inni energiaitalt?
Talán ha kétszer ittam életemben.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
A szőlőt kivéve igen. Annak idején az általános iskola felsős-gimi első évfolyamaiban ősszel két-három napra kivezényeltek minket szüretelni a Siónak. Kaptunk ugyan érte valami kis pénzt is, de én szívesebben ültem volna a padban, mint hogy a tőkék között robotoljak. Azóta se iszom szőlőlevet.

11. Szeretsz úszni?
Balatoni lány vagyok, elképzelni se tudom, hogy valaki ne tudjon és szeressen úszni. Folyóba viszont nem szívesen mennék, és a tenger is inkább csak a partról és a tévéből érdekel.

12. Villával eszed a sült krumplit?
Igen. Ami azt illeti, még a palacsintát is villával eszem (na jó, nem mindig). :)

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Sok mindent szeretnék a jövőben.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Néhány témával igen, általában viszont elég higgadt vagyok.

16. Érdekel a szellemvadászat?
A micsoda?

17. Van valami fóbiád?
Nem szeretem a pókokat, a mélységet, a szűk helyeket. Egy merülő tengeralattjáró, amiben még pókok is vannak, a legnagyobb rémálmom lenne.

18. Rágod a körmeidet?
A körmömet soha nem rágtam, de mellette a bőrt egy darabig igen. Szerencsére leszoktam róla.

19. Volt már halál közeli élményed?
Volt már olyan, hogy tizedmásodperceken múlt egy baleset, szerintem ilyen mindenkivel előfordul. Ezenkívül 6 hónaposan volt egy életmentő műtétem, de arra érthetően nem emlékszem.

20. Kávézol?
Nem. Barátnőkkel ha kávézóban ülünk le beszélgetni, akkor megiszom egy cappuccinót vagy más hasonló habos-tejes kávét.
Kép: google
Ha van blogotok és válaszoltatok ezekre a kérdésekre, hagyjatok itt egy linket, szívesen olvasnám őket.

2 megjegyzés :

  1. Jó ötlet volt, hogy Te is válaszoltál ezekre a kérdésekre, végre megtudtam rólad egy kis pluszt. :) Azt azért hozzátenném, hogy körülbelül az első hat kérdésnek volt értelme, a többi (főleg a szellemvadászos) elég fura volt. :D
    A tulipán nekem is a kedvencem és én sem bírom a magassarkúkat (mármint szépek, de nem tudok járni bennük), a parfümválasztás pedig szintén elég nehezen megy. Általában mindig olyannak az illata tetszik meg, amit később soha többet nem látok a boltokban. :)

    Más téma: elég problémás az arcbőröm, de fogalmam sincs, hogy milyen termékeket kellene használnom a napi arcápoláshoz. Természetesen egy-két terméket használok, de sajnos nem segítenek a tág pórusaimon... Esetleg nem lenne kedved írni egy bejegyzést arról, hogy Te mit és milyen sorrendben használsz? Sajnos a drágább szerekre (pl. L'Oreal, Lancome) nem futja, valami olcsóbb kategóriás termékcsaládot nem tudnál ajánlani? :) Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom ki írja ezeket a kérdéseket, vagy honnan indul el, de az biztos hogy így olyasmit tudsz meg a másikról, amit egyébként sose jutna eszedbe megkérdezni. :)

    Nekem is mindig problémás bőröm volt, de mostanában azt vettem észre, hogy tisztább, mint szokott lenni. Méghozzá ez azóta van, mióta időnként neem olajjal bekenem az arcomat éjszakára. Eredetileg a hajamra vettem pakolásnak, aztán egyszer gondoltam, kipróbálom arcra is. Amiért kicsit félve mondom ezt, az azért van, mert egyrészt nagyon erős szaga van (úgy is mondhatnám, hogy büdös :)), másrészt sose lehet tudni, lehet hogy másnak nem válik be annyira vagy nem is bírja a bőre. Ez egy finomítatlan, tiszta olaj, a vitellaria webshopból rendeltem, ott találsz róla leírást. Sminkben majd írok róla, hogy nekem mi vált be.

    VálaszTörlés