2011. március 12., szombat

Mikor lesz legközelebb elf promóció?

Ezt a videót teljesen véletlenül találtam, éppen ma lett feltöltve, de eddig nem ismertem a Sminktippek youtube csatornáját (mostanában kezdtem csak el figyelni a magyar vlogosok munkáját, általában angolul keresek az oldalon és ezért angol találatokat is kapok). Feliratkoztam a csatornára, átnézem majd a többi videóját is.



A felvétel egy elf-es rendelést mutat végig, főleg azoknak hasznos, akik nem beszélnek angolul és ezért nehezen boldogulnak egy angol nyelvű oldalon. Mivel én ezt már párszor végigcsináltam, így nem jelentett újat, de azért nekem is tartogatott egy érdekes információt a videó: hogy mikor is tart az elf valamilyen kedvezményes akciót. Már régóta fel vagyok iratkozva a hírlevelükre, amiben megküldik az időpontot és a kódot, de eddig kiszámíthatatlannak tartottam, hogy mikor lesz a következő. A titok nyitja: a facebook lájkolások száma. Minden 2000. lájkolás után (bár nem napra pontosan, csak úgy nagyjából pár napon belül) indítanak egy promóciót, és ennek menetét a facebook oldalukon a jegyzetek között közzé is tették már egy ideje. Nem vagyok egy nagy facebookos, nekem ez sose tűnt fel.

Jelenleg 117.508 lájkolásnál tartanak, a következő akció 118.000-nél lesz, 20% kedvezmény a Mineral, vagyis ásványi termékekből. 120.000-nél pedig jön a következő free shipping, vagyis ingyenes szállítás.

Ha figyeltem volna eddig a lájkolások számának növekedését, akkor talán meg tudnám jósolni, hogy mikorra érik el a következő határt, de így is azt tippelném, hogy egy héten belül meglesz. Amit érdemes figyelembe venni, hogy a szállítás díja Magyarországra normál esetben 3.95 angol font. Szerintem a 20%-os Mineral kedvezményt akkor érdemes igénybe venni, ha nagyobb mennyiséget szeretnél belőlük rendelni - például az ásványi szemhéjpúderből -, így a kapott kedvezmény minimum "betakarja" a szállítási költséget. Amúgy inkább érdemes megvárni a 120.000 lájkot és vele együtt az ingyenes szállítást.

Egyébként leszögezném, ha eddig nem tettem volna, hogy sem az elf, sem más cég nem fizet nekem azért, hogy véleményt írjak a termékeikről. Sajnos. :) Egyszerűen csak szórakoztat, és ahogy nekem hasznosak más blogokon talált vélemények, színminták a vásárlás előtti döntésben, úgy remélem ez a blog is hasznosnak bizonyul az olvasók számára.

1 megjegyzés :

  1. Várom már az újabb ingyenes kiszállítást, már tele a wishlist-em. :)

    VálaszTörlés