2011. március 20., vasárnap

Megérkezett a Fraulein 38 rendelésem

Nagyon reménykedtem tegnap abban, hogy végre megérkezik a nőnapi ingyenes szállításnál rendelt Fraulein 38 rendelésem, de végül csak egy kisebb csomagot adott át a postás (ledes webkamera, de semmivel se jobb a réginél, , úgyhogy elrakom tartalékba). Jó, belenyugodtam, hogy hozzám csak a hét elején jut el a csomagom.
Erre ma este átkopogtat a szomszéd, hogy még tegnap átvett egy nevemre szóló csomagot - nem a "sima" postásunktól, hanem az autós csomagkihordótól -, de csak ma volt érkezése átadni.


Készítettem hirtelen pár fotót, és kipróbáltam néhány színt a kezemen, illetve pár ecsetet is kézbe vettem, de túl fáradt vagyok már ahhoz, hogy komolyabban leteszteljem őket. Az első benyomásom vegyes: az ecsetek nagyon puha szőrűek, amelyiknél kell jó tömött, puhább vagy éppen erősebb tartása van, de úgy tűnik, a szemhéjárnyalók kevesebb festéket tudnak felvenni mint az, amit eddig használtam erre a célra. A palettával kapcsolatos első tapasztalatom pedig szintén vegyes, ránézésre gyönyörűek a színek, de találtam köztük nagyon jól pigmentáltakat és olyanokat is, amik nem nagyon akartak megmutatkozni. 

Hogy végül melyik irányba billenek, melyik mennyire fog beválni, az majd élesben, használat közben fog eldőlni. Holnap még teszek fel pár képet, és ha reggel sikerül időben felkelni egy öt percesnél hosszabb sminkeléshez, akkor az első tapasztalataimat is el tudom majd mondani, komolyabb véleményt pedig szerintem kb. egy hét múlva tudok alkotni.

1 megjegyzés :

  1. Kíváncsi leszek a véleményedre, na meg a paletta színeire, mivel az enyém shimmering verzió. :)

    VálaszTörlés