2011. március 18., péntek

Ingyenes szállítás az elf-nél! (03.18-19.)

Kép: facebook
Nagyon gyorsan elérkezett a 120000. lájk az elf facebook oldalán, úgyhogy az ingyenes szállítás máris él, méghozzá a következő kóddal: SOCIALELFEU

A feltételek a szokásosak, a minimum rendelési összeg 10Ł, ha pedig segítség kell az eligazodáshoz, a Sminktippek videójában végig lehet nézni egy rendelés menetét.

Az akció március 19. (holnap) délig érvényes, illetve a mi időnk szerint +1 órával lehet számolni.

Terveztek valamit rendelni?

6 megjegyzés :

  1. Igen, mindenképp! Bár én megint nem kaptam e-mailes értesítést az akcióról, pedig fel vagyok iratkozva a hírlevélre...
    Először is egy körömlakkot Innocent színben, mert nagyon megtetszett a körmeiden. :) Aztán egy fehér szemceruzát (remélem jól fog majd, mert idáig mindig mellényúltam velük), szemhéjfesték alapozót, egy ásványi alapú arcra való gélt (szebben nem tudtam kifejezni magam :)), valamint sminkecset sampont - bár ez ugyebár bőven 10 fonton felül van, úgyhogy kénytelen leszek szelektálni, mert annyira azért nem vet fel a pénz. :)

    VálaszTörlés
  2. Én még nem döntöttem, a visszaérkezett rendelésemből a szemöldöksablont és a korrektort mindenképp újrarendelem, de az ecseteket most nem, mert még várok a Fraulein-ra (lassan azért az is megérkezhetne, te már megkaptad?) Az All over cover sticken gondolkodom, jó lenne ha egy ilyet magammal tudnék cipelni a táskában, de van egy All over color stickem, és annak nagyon nem szeretem az illatát, ezé pedig ugyanolyan (sugar orange). Még azt hiszem vagy éjszakára, vagy holnap reggelre hagyom a döntést, addig nézek róla review-kat.

    VálaszTörlés
  3. A Fraulein 9 napja küldte nekem az értesítést, hogy feladta a palettát, úgyhogy szerintem még beletelik pár napba, hogy megérkezzen (tegyük hozzá már megőrülök a kíváncsiságtól, hogy milyen lesz). Az All over color sticket korábban én is majdnem megrendeltem, de aztán letettem róla, mert nem merek látatlanban ilyet rendelni. Így is nagyon nehezen találok a bőrszínemnek megfelelő korrektort és alapozót.

    VálaszTörlés
  4. Megrendeltem azt a kettőt, amit fent írtam, plusz a mattító lakkot és a mineral boostert. Ez így pont 10 font lett. Amit kiszedtem és áttettem a wishlistre, az az eye primer and liner sealer, aminek az egyik fele szemhéjalapozó, a másikkal pedig tusvonalat lehet csinálni bármely szemhéjpúderből és a face primer, amiből elhasználom az Avont, addig nem veszek újat. Még esetleg a Mint Cream lakkot betehettem volna, de most már mindegy.

    VálaszTörlés
  5. Végül én is úgy állítottam össze a csomagot, hogy pont 10 fontra jöjjön ki. De ami még ennél is jobb, hogy ma reggel megjött a palettám a Frauleintól! :) Nagyon-nagyon elégedett vagyok vele, szépek a színei és nagyon gondosan be volt csomagolva. :)

    VálaszTörlés
  6. Jött hozzám is ma csomag, de sajnos még nem a Fraulein, pedig abban reménykedtem. :)

    VálaszTörlés