2011. március 24., csütörtök

Fraulein38 96-os paletta - swatch I.

A vasárnap átvett Fraulein38 96-os palettámat most már tesztelem pár napja, persze még mindig vannak olyan színek, amiket kipróbálás szintjén se tudtam még megnézni, de az elmúlt napokban ezzel a palettával készítettem egy rózsaszínes, egy lilás és egy kékes sminket reggel.
96-os paletta kinyitva

A paletta fantázianeve Candies of Wonderland (Csodaország cukorkái), de egyébként megegyezik az eBayen kapható "Pro 96 eyeshadow palette" vagy hasonló névvel futó palettával. Az eBayen keresztül Hong Kongból olcsóbban is hozzá lehetett volna jutni, de azért nagyon nem bánom a különbözetet, mert így jóval előbb megkaptam - HK-ból sokszor 3-4-5 hétig tart, mire megérkezik egy csomag, és néha el is tűnik közben -, illetve szinte atombiztosra be volt csomagolva, úgyhogy egyetlen szín se törött el vagy potyogott ki útközben. A postai dobozban buborékos fóliával duplán körbetekerve volt az arany Fraulein 38 logóval ellátott fekete doboz (enyhén dombornyomott virágmintája is van), majd még ezen belül újra egy réteg buborékos fóliában feküdt a paletta, amit még alul és felül is egy réteg vékony fólia takart, ez nem a rázkódás, hanem az ujjlenyomatok ellen véd, ugyanis a fényes fekete felületen minden kis nyom meglátszik.
A Fraulein-os doboz
Kinyitva a színeket szintén egy fólialap fedi, hogy a por ne szálljon rá a tetőben elhelyezett tükörre, így szép tiszta is maradt. A tükör mellett található két szivacsos applikátor, ezeket ki se vettem még, végszükség esetére esetleg jók lesznek.
A 96-os paletta színei

Annyi tapasztalatom már van, hogy kijelenthessem: kicsivel jobban pigmentált színekre számítottam. Elsőre, ránézésre persze nagyon szépek a színek, de az eddigi próbák során minden sorban, oszlopban találtam olyan színeket, amik kifejezetten erőtlenek. Amikor végére érek a színminták készítésének, össze is fogom számolni, hogy a 96-ból mennyit találtam gyengén, közepesen vagy erősen pigmentált színnek, kíváncsi leszek az eredményre. Ennek ellenére a teljes palettából azért nagyon szép színeket lehet előcsalogatni egy teljes sminknél, és mindenképp pozitívumként kell megemlíteni, hogy a festékek szépen összedolgozhatók egymással, a közepes pigmentáltságúak intenzitása több réteggel fokozható, és szemhéjalapozóval mindegyik smink tartósnak is bizonyult.

Egyelőre odáig jutottam, hogy az első oszlopról készítettem mintákat, villanyfénynél. A festékek alatt egy vékony réteg alapozó van.
vaku nélkül
vakuval
Ebből az oszlopból az első szín (bal felső sarok) az, amiből alig látszik valami; ehhez a kis mintához többször bele kellett nyúlnom a színbe. A 3. és 4. szín valamivel pigmentáltabb, de ezeknél is kétszer kellett megforgatnom az ecsetet a tégelyben. A 2. és a 4-8. mintákhoz elég volt annyi festék, amennyi egy alkalommal kerül egy kisfejű ecsetre, és azt nagyjából teljes mennyiségben fel is vittem a bőrre. Vagyis az alig-közepesen-jól pigmentált színek aránya az első oszlopban: 1 - 2 - 5.
Folyt.köv. :)

4 megjegyzés :

  1. Igaz, hogy még én sem próbáltam ki az összes színt a palettámról, de még nem nagyon futottam bele különösebben erőtlen színbe. :) Nekem is nagyon tetszik, hogy könnyen összemoshatók a színek. Kipróbáltam az applikátort is, de nem reméltem túl sokat tőle, nem szeretem az ilyen fajtát. Nekem mindig az ujjam bizonyul a legjobb sminkecsetnek. :) Ja és megjött a rendelésem az Elf-től is, gyönyörű az Innocent körömlakk, alig várom, hogy kipróbálhassam (csak előtte le kell mosnom a szintén Elf-es Metal Madness-t). :))

    VálaszTörlés
  2. Akkor te szerencsésebben választottál, mint én. :) Bár azért nagyon nem panaszkodom, mert tényleg szépen fel lehet építeni a színeket, csak első húzásra nem mindegyik olyan húdeintenzív. Aztán az is lehet, hogy egy rosszabb széria darabját fogtam ki, mert ez ugyanez a paletta, és nézd meg, milyen erős színeket hozott ki belőle, már az elsőből is, amire panaszkodtam: http://www.makeuptalk.com/forum/thread/102046/96-palette-swatches
    Nem tudom, hogy az alap más (valami csillogó van a kezén, talán kézkrém?), vagy a világítás más, vagy rengetegszer átment a mintákon, mire ez így kijött... de én az első négy színből ha megfeszülök, se tudnék ilyen erőset csinálni. Furcsa.
    Nekem is megjött ma az elf, lakkból most csak a matt fedőt rendeltem, ki is próbálom nemsokára. :)

    VálaszTörlés
  3. Áh, ki van csukva, hogy csak egyszer mártogatta bele az ujjait a színekbe... De egyébként lehet abban valami, amit mondasz, hogy egy rosszabb széria darabját fogtad ki, vagy csak kispórolták a pigmenteket, mert rájöttek, hogy ez így "túl jó". :) Van három kisebb szemhéjfesték palettám ugyanattól a márkától, és mindháromban van ugyanolyan (talán shimmering white) szín. Az első kettőben - amit 2-3 hónapja vettem - nagyon intenzívek és erősek a színek, a harmadikban - amit kb. egy hete vásároltam, már ugyanaz a szín sokkal, de sokkal gyengébb. Érdekes...

    VálaszTörlés
  4. Nekem régóta meggyőződésem, hogy a drogériás állványokon kint lévő tesztereknek erősebb a színe, mint amit végül haza tudsz vinni. Több szemhéjfestékkel is jártam így régebben, Rimmellel, Astorral például.

    VálaszTörlés