2011. március 5., szombat

Fraulein 38 ingyenes szállítás

Erre a márkára, illetve honlapra a Makeup Plaza linkjei között találtam rá néhány napja. A főoldalon rögtön az a hír fogadott, hogy március 8-án, vagyis nőnapon ingyenes szállítás lesz. Az ilyesminek mindig örülök, mert általában az tart vissza a webshopokból rendeléstől, hogy a kiszállítás díja jócskán megnöveli annak az egy-két terméknek az árát, amit egyébként megvennék, és így már nem éri meg online vásárolni. Egyébként azt is elképesztőnek tartom, hogy a belföldi szállítás sok esetben drágább, mint ha Angliából vagy az USA-ból rendelek. :(

Visszatérve a Fraulein 38-ra, ezt az ismertetőt írták róluk a MUP-on:
"Makeup  termékei közül a palettái és eyeshadow géljei a legkeresettebbek. Jól  pigmentált festékek praktikus kiszerelésben. Matt és fényes palettái  alkalmasak hétköznapi, alkalmi, esküvői és party sminkek elkészítésére  is. A márka egész napos, tartós viseletet ígér használójának. Amatőr és  profi felhasználók részére egyaránt alkalmas. A kozmetikusok, sminkesek  körében egyre elterjedtebb ez a márka jól kihasználhatósága, praktikus  kiszerelése miatt. Közepes árkategóriás márka."
Nekem is leginkább a paletták tetszettek meg, valamint nagyon kedvező ára van az ecsetkészleteknek is. Mivel ez a márka eddig ismeretlen volt számomra, igyekeztem kicsit utánajárni, vajon mennyire minőségiek a termékek, és szerencsére a youtube-on elég kedvező véleményeket találtam. A legtöbb videó sajnos olasz, francia vagy német nyelvű, de akad néhány angolul is - persze ez inkább csak nekem gond, mert egyedül az angolt értem biztosra, a franciát bizonytalanul, a másik kettőnél inkább a hangsúlyokból és a látottakból próbáltam következtetni.

Ami igazán megtetszett, és nagy valószínűséggel meg is fogom rendelni, az a 96-os paletta - a többi is szép és izgalmas, de ezt látom a részemről legjobban kihasználhatónak -, valamint valamelyik a profession jelzésű ecsetkészletek közül. Ennek csak az az oka, hogy erről láttam teszteket, és a készítők szerint jó minőségűek, puhák és nem hullanak. Bízom benne, hogy nekem se kell csalódnom bennük.

Videó angolul a 25-ös professional ecsetkészletről:
készítő: sparkleandshade

Ez pedig a 96-os palettáról franciául (a youtube oldalán nézhető meg).

Az ingyenes szállítási akció csak az adott napon (március 8-án) leadott és kifizetett rendelésekre vonatkozik, viszont nincs minimum rendelési érték.

2 megjegyzés :

  1. Én most ebayről fogok egy 88as palettára benevezni szállítási költséggel 2000 Ft-ért. Nem igazán bírom, mikor ugyanezeket a palettákat felcímkézik, és többszörös áron árulják. Bár ezen a honlapon még nem is tesznek rá akkora árrést a márka miatt. De lehet csak engem háborít fel, ha azt látom, hogy ugyanezeket a palettákat MAC felirattal 10 ezerért árulják, és licitálnak rá többen is :S Nem ellened beszélek, ne értsd félre, csak ez a tapasztalatom:)

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond, teljesen igazad van. Valóban vannak ilyen kisebb márkák, amik valószínűsíthetően nem maguk gyártják a termékeiket, csak importálják Kínából - ma már az égvilágon mindent Kínában gyártanak, akármit is nyomtatnak/varrnak rá utána - majd kisebb-nagyobb árréssel eladják. Itt a Fraulein-nál szerintem ez nem vészes (megnéztem az ebay-es árakat is egy hasonló 96-os palettánál), ennyit megér, hogy jóval közelebb van és talán előbb ideér a csomag, illetve ha gond lenne, mégiscsak egy "rendes" céggel állok szemben. Persze hogy valóban megéri-e, az majd akkor derül ki, ha már a kezemben lesz.
    A Make Up Plaza-n azt hiszem 6-7000 Ft körül vannak a Coastal Scents paletták, + pkg; ezzel szemben én is biztosan az ebay-t választanám, harmadáron. Mondjuk ha MAC-et nyomtatnak rá és ennyivel drágábban árulják, az már szimplán pofátlanság és átverés, illetve illegális is. Azt hiszem írok erről egy külön postot is, én is belefutottam már egy-két dologba.

    VálaszTörlés