2011. március 8., kedd

Elf körömlakk - Punk Purple

Néhány sebtében készített kép a tegnap érkezett körömlakkról, vaku nélkül és vakuval.



Mély fukszia színe van, nekem nagyon tetszik. Viszont nem könnyű vele bánni... vagy én voltam nagyon remegős kezű, de elég sok helyen összekentem a köröm melletti bőrt, amit aztán győztem letakarítani. Nem is sikerült igazán szépen, ez azért látszik a képeken. Egy rétegben is elég tűrhetően fedett, de kicsit csíkosnak tűnt, ezért ráhúztam egy másodikat. A második réteg elég nehezen száradt - igaz, használtam bázist is, tehát igazából ez már a harmadik réteg volt -, az egyik ujjamon meg is sérült közben a lakk, azt teljesen újra kellett festenem. Bázis réteg nélkül egyébként nem is merném feltenni, olvastam angol vélemények között hogy volt, akinek elszínezte a körmét. Velem ilyesmi még nem fordult elő, de óvatosságból 2-3 napnál tovább most első alkalommal nem hagyom fent.

Update: nem színeződött el egyáltalán a körmöm, és meglepően könnyen ment a lemosás is, de arra figyelni kell, hogy minden ujj után tiszta felületű vattakoronggal folytassuk a lakk eltávolítását, különben a már feloldódott festék felkenődik a másik ujj melletti bőrre. Azt is le lehet persze tisztítani a végén egy tiszta vattával, de így egyszerűbb.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése