2011. március 14., hétfő

Elf körömlakk - Desert Haze

Ez az utolsó előtti az elf körömlakkjaimból, amit még nem mutattam: a neve Desert Haze. Már két napja viselem, de hiába próbálkoztam különböző fényviszonyok mellett lefotózni, egyik kép se kapta el igazán a színt. Utánanéztem, más review-kban hogy sikerültek a képek: volt ahol még az enyémnél is rosszabbul, mert ott kifejezetten barnának látszik. De nem az, én leginkább francia szürkének mondanám, csak nem tudom, magyarul mennyire használják ezt a kifejezést. Erre a színmintára hasonlít leginkább, de van egy kis rózsaszín-bézs árnyalata, sőt bizonyos fénynél kicsit halvány levendulás beütése is van.

Ahogy az Innocent és a Lilac is, első rétegnél szinte teljesen átlátszó, a második húzás hozza meg a színt. Ezúttal nem is volt szükség többre, illetve most fedőlakkot se használtam. Ha lenne mattosító fedőlakkom, kipróbálnám vele, szerintem illene hozzá a matt felület.

vakuval

vaku nélkül, természetes fénynél

1 megjegyzés :