2011. március 7., hétfő

E.L.F. haul

Ma megérkezett az egyik elf-es rendelésem. Két különböző akció keretében rendeltem, az egyik a 20%-os kedvezmény volt, aztán rá pár napra jött az ingyenes szállítás, aminek szintén nem tudtam ellenállni... Az első rendelésem postázásáról múlt hétfőn kaptam visszaigazolást, a másikról szerdán. Ami az érdekes, hogy most a második érkezett meg. Remélem az első nem keveredett el végleg, csak valahogy kicsit megcsúszott. Mindenesetre örülnék, ha holnap, vagy legkésőbb szerdán megérkezne az is, egy hét szállítási idő még nem a világ, de Angliából max. tíz napon belül illene ideérnie egy csomagnak. Hacsak nem a vámon csücsül...

Rátérve a már kézhezvett csomagra, ez most négy terméket tartalmazott: egy ásványi szemhéjalapozót, egy kabuki ecsetet, egy blending ecsetet, és végül, mert el kellett érnem a 10Ł-os határt, tettem még hozzá egy körömlakkot Punk Purple színben.


Mindegyiket kipróbáltam már gyorsan, de rendes véleményt majd akkor írok róluk, ha már huzamosabb ideig használtam őket. Előzetesként annyit, hogy a kabukit IMÁDOM. Finom, puha, tömött, nagyon jó érzés az arcon. Esetleges szőrhullásról csak további tapasztalatok után tudok majd írni, de mivel az olcsóbb elf-es ecseteim se vedlenek egyáltalán, így bízom benne, hogy ez se fog.

Képek kicsomagolás után:
e.l.f. Kabuki face brush
e.l.f. Blending eye brush
e.l.f. Mineral eyeshadow primer
e.l.f. Punk Purple nail polish

7 megjegyzés :

  1. Pont ilyen szemhéjfesték alapozót tettem én is wishlist-re tegnap. :) Majd meséld el, hogy szuperál! Mondjuk újra átböngészve a honlapot, rájöttem, hogy nem értem, mi a különbség az eyeshadow primer (http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~150.htm) és az eyelid primer (http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~149.htm) között... Szerinted? :)

    VálaszTörlés
  2. Én se tudom, mi a különbség köztük. :) Az első csomagomban eyelid primert rendeltem, utána vettem észre, hogy van eyeshadow primer is, úgyhogy azt meg betettem a második rendelésbe (ami megjött). Lehet hogy semmi különbség nincs köztük, csak az áruk. :P De épp tegnap láttam valamelyik blogon betéve egy csináld magad videót a yt-ról: hidratálókrémet és alapozót vagy folyékony korrektort kevernek össze egy kis tégelyben, és kész is. Ki fogom próbálni, de kicsit kétlem, hogy elég tartós lenne. Legalábbis nekem a szemformám miatt, ha nem használok jó bázist, gyorsan összemosódik a festék. Itt a videó: http://www.youtube.com/watch?v=pfeP6fNGGbs

    VálaszTörlés
  3. Judit: visszaállítottam a kommentfelületet az eredetire, de így meg az újabb hozzászólásod tűnik el, bocs. De azért e-mailben megkaptam: a szemhéjalapozót még csak kétszer használtam, egyszer semmi gond nem volt, másodszorra (ma) mire hazaértem, tehát kb. 8 óra után kissé meggyűlt a festék a mélyítővonalban. Azt akarom még kikísérletezni, hogy mennyi kell belőle, ill. tehetek-e alá hidratálókrémet. Ma tettem, lehet hogy ezért nem bírta annyit.

    VálaszTörlés
  4. szia! te kaptál e-mailt tőlük amikor postázták a csomagod? én pénteken rendeltem, de még semmi:( köszi!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Igen, e-mailt mindig küldenek a postázásról, és ha beírtad a mobilszámodat, akkor sms-t is. Általában úgy szokott lenni, hogy ha még reggel rendelek, akkor esélyes, hogy aznap el is küldik, egyébként a következő munkanapon (hétvégén nem dolgoznak), de ha sok a rendelés egy akció miatt, akkor csúszhatnak kicsit.

    VálaszTörlés
  6. köszi szépen! pedig reméltem, hogy még a héten megkapom:(

    VálaszTörlés