2011. március 30., szerda

Ékszerek a nagyvilágból - Ebay, Meska, Etsy

Tegnap makeupbysim képeket kért a "Cica a holdon" medálomról, amiről még a rendelésekor írtam, de az érkezésekor valóban nem, pedig nagyon gyorsan megjött. Ez volt az első rendelésem az Etsy-ről, pedig már nagyon régóta gyönyörködöm az ott lévő ékszerekben és egyéb kézműves munkákban, amiket a világ minden táján élő alkotók készítenek és adnak el.

A cicás dichroic üveg medál egy ezüstözött láncon érkezett az USA-ból, kis ékszerdobozban. Nagyon szeretem, ma is ez van rajtam.

A hazai online kézművesboltból, a Meskáról több alkalommal is rendeltem már ékszert és szappanokat is, nagyon sok olyan alkotó árul ott, akiknek a blogját is figyelem. Legutóbb Kricsár Annamaritól vettem ezeket a rézdrót fülbevalókat, amiken az üvegtekla gyöngy cserélhető, így szabadon lehet választani hangulathoz, ruhához illő színt közülük. A fénykép kritikán aluli lett, de itt vannak róluk sokkal jobbak. A világoskék helyett én pirosat kértem Annamaritól.
A harmadik ékszerbeszerző helyem pedig nem más, mint az eBay. Lehet onnan valódi, nagyértékű ékszereket is rendelni, de ezt én még sose mertem megkockáztatni. Olcsó, általában Hong Kongból rendelt bizsum viszont több is van, most csak azokat fényképeztem le, amik a kezem ügyébe kerültek. Az alább láthatók mindegyike 0.99$-ba került (kb. 200 Ft), ingyenes szállítással. A medálokhoz bőr szalag is tartozik. Ezekre "glass pendant", esetleg murano vagy lampwork pendant szavakkal lehet rákeresni, rengetegféle szín és forma van. A fülbevalóhoz hasonlók pedig "thread earrings" néven futnak, szintén sokféle található belőlük.
Ezek ugyan nem olyan igényes munkák, mint a kézzel készített etsy-s, meskás ékszerek, viszont a bizsukat árusító üzletekben ugyanilyenek vannak, sokszoros áron...

A fentieket most karácsony és újév között rendeltem, ez a karkötő viszont egy régebbi darab, már legalább egy-másfél éve megvan. Ez is olyan, amit megvehetsz itthon egy bizsuboltban is, csak éppen sokkal többe kerül. Ez ha jól emlékszem, átszámítva 800-1000 Ft körül volt postaköltséggel együtt. A fénykép megint nem jó, próbáltam rajta javítgatni, mert az eredeti még narancssárgább volt: 10 ezüst színű (azt nem állítanám, hogy ezüstözött) karikából áll, kellemesen csörög-zörög minden mozdulatra. :)
Kellemes nézelődést, vadászgatást az oldalakon!

2 megjegyzés :

  1. a vaterán is sok mindent lehet vadászni. Például ezt:

    http://ekszer-ora.vatera.hu/ezust_ekszer/labekszer/925_ezust_labgyuru_1468906240.html

    tök vidám és vicces nyárára!

    VálaszTörlés