2011. március 11., péntek

Cherry Culture akció

A Cherry Culture oldalán március 10-től 17-ig* 20%-os akció van minden termékre, a kód M20.
A CC többek között olyan népszerű sminkmárkákat forgalmaz, mint az Eyeko, az L.A. Colors, a Milani vagy a NYX. Én még sose rendeltem tőlük, de más blogokon gyakran találkozom olyan posztokkal, amik az onnan érkezett zsákmányt mutatják be, tehát megbízható oldalnak tűnik.
Amit én most kipróbálnék tőlük, azok a Milani szemceruzái és/vagy tusai lennének, de annyi mindent szereztem be az utóbbi időben, hogy szerencsére tisztában vagyok azzal, nincs igazán szükségem rájuk. Talán majd egyszer. :)
/*Március 17. 11:59:59 PM (CST) a mi időnk szerint március 18. reggel 6:59:59-et jelent, ha esetleg valaki a legutolsó pillanatra akarja hagyni a rendelését./

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése