2011. március 5., szombat

Alverde camouflage

Először is amint látható, átneveztem a blogot és új, saját készítésű ruhát is kapott. Talán kissé túl szivárványszínű lett, majd legközelebb megpróbálok valami visszafogottabbat alkotni. :)

Nagyjából három hete vettem egy dm-ben két Alverde terméket, az egyik egy camouflage alapozó-korrektor, a másik egy szájceruza. Mindkettővel nagyon meg vagyok elégedve, de a szájceruzáról most nincsenek fotóim, így csak a camouflage-t mutatom be.



Az Alverde termékek csak természetes összetevőket tartalmaznak - sajnos azonban, ezeket az összetevőket nem tüntetik fel a csomagoláson, így kénytelenek vagyunk elhinni. A nettó súlyát úgyszintén nem találtam meg. A magyar nyelvű matrica szerint a termék "alapozó bőrhibákra", szerintem kifejezetten alapozónak, az egész arcra elég nehézkes lehet használni és viselni is, korrektornak viszont kisebb felületekre alkalmas.
A camouflage krémek erős fedőképességűek, épp ezért pigmentfoltok, egyéb bőrhibák elfedésére használhatóak. Én azt hiszem, eggyel sötétebb színt próbáltam a teszteren - egyébként ez se volt egyértelmű, mert a teszteren egyáltalán nem jelölték, hogy melyik milyen -, de ha így is volt, a tégelyek között csak 001 Sand jelölésűt találtam. 

Alapozóecsettel feltéve látszik, mennyivel világosabb a bőrömnél
Eldolgozás után már nem feltűnő a különbség (a rózsaszín vonal az Essence tus után maradt, nem mostam le rendesen. Elnézést érte.)
Szerencsére idehaza gyorsan rájöttem, mihez tudok kezdeni ezzel az árnyalattal: mostanában nagyon karikásak a szemeim reggel, bármennyit is alszom. A camouflage krém segítségével viszont szépen le tudom fedni a karikákat, világosabbá és frissebbé válik a tekintetem tőle. Alapozó- vagy korrektorecsettel viszem fel (kézzel valahogy nem olyan szép az eredmény), és alaposan eldolgozom a szemem környékén. Felvitelkor eléggé fényes, de kis idő múlva ez elmúlik. Tartós, bár a szem alatti kis ráncokban hajlamos összegyűlni, ezt időnként ellenőrizni és igazítani kell. Jellegzetessége még az illata, amit sajnos nem tudok mihez hasonlítani, de több Alverde terméknél is ugyanez érezhető. Elég erős illat, de nem kellemetlen.

Ha 1-től 5-ig kellene osztályoznom, 4-est adnék rá, mert bár nekem jó szolgálatot tesz és szeretem használni, a tájékoztatás hiánya miatt egy pontot kénytelen vagyok levonni. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése