2011. március 28., hétfő

96-os paletta swatch 2. rész + egy kis olasz hangulat

Újabb két oszlop mintáit készítettem el a 96-os palettámból, ezek még mindig a rózsaszín-pirosas, illetve a sárga-narancssárga színek. 2. oszlop:

vaku nélkül
vakuval
Az első két színminta olyan, mintha gyógyulófélben lévő véraláfutás lenne a karomon. :( A több fény  valamennyire kihozza a színt, de ezt még így is kevésnek találom. A többi hattal meg vagyok elégedve, úgyhogy az arány itt 2-0-6 (kevéssé-közepesen-jól pigmentált).


A 3. oszlop vaku nélküli képei nagyon homályosak lettek, így most csak ezt mutatom:

Itt a 4. szín nagyon közel áll a bőröm árnyalatához, így többet nem is várhatnék el tőle, ezt és a rákövetkező kettőt a közepesen pigmentáltak közé sorolom. A többi elég erős szín, a 3. napsárga még erősebb is, mint amit a fotó mutat. Ezzel és a sor végén lévő narancssárgával, valamint egy kis korallal készítettem egy próbasminket az egyik szememre, hiszen ilyen színeket még sose viseltem: elsőre furcsa volt, de aztán megbarátkoztam vele. Talán majd nyáron megpróbálok kikísérletezni egy hordható változatot, más színekkel kombinálva. Pigmentáltsági mutató: 0-3-5.

A végére pedig ezen a borongós márciusi hétfőn egy kis kedélyjavítót hoztam. :) Szombaton édesanyám megkért, hogy kapcsoljak gyorsan az m1-re, és rögzítsem neki az ott sugárzott Ricchi e Poveri koncertet. A név nekem semmit nem mondott, nem emlékeztem rájuk, de aztán ahogy megtaláltam a csatornát és meghallottam a zenét, rögtön bevillant: gyerekkoromban a szüleim rengeteget hallgatták őket. Az autóban csak néhány kazettánk volt, állandóan azok szóltak, és ennek a csapatnak a válogatáskazettája is köztük volt. Annyira rögzültek a dalok, hogy bár azt hiszem nem mondok sokat, hogy 20 éve nem hallottam őket, mégis mindegyiket együtt tudtam dúdolni az énekesekkel. Ma is a youtube-on végigkeresgéltem az elérhető dalaikat, és sokkal jobb kedvem lett. Remélem a ti hangulatotoknak is használ. :)
(Egyébként talán a legismertebb slágerük a Korda házaspár által leharcolt Mamma Maria eredetije volt, ezt a nálam jóval fiatalabbak is ismerhetik, de direkt nem azt teszem be.)



0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése