2011. február 8., kedd

Essence - Thelma és Louise

Most először próbáltam ki Essence körömlakkot, azt hiszem legalábbis, csak egy fedőlakkom volt tőlük korábban. Olvasva a kedvező véleményeket, gondoltam ideje kipróbálni. Eredetileg valamilyen "hétköznapi" színt szerettem volna, de aztán megláttam a polcon az ikreket. Az Essence Nail Art Twins egy alapszínből és egy csillámos fedőrétegből áll, lehet őket külön-külön is használni, de együtt mutatnak a legjobban. A párosoknak különböző fantázianeveket adtak, én a lila verziót választottam, Thelmát és Louise-t.

Az alapszín első felvitelekor kicsit megijedtem, mert bármennyire is igyekeztem, nagyon csíkos és erőtlen lett az eredmény. Szerencsére ezt a második réteg elfedte, végül egy szép mélylila szín alakult ki, amely önmagában is jól mutat. Igazán nagy feltűnést viszont a párja felvitele után kelt. Louise apró csillámokat és kétféle színű, négyzet alakú fényes lapocskát tartalmaz, elég bőségesen ahhoz, hogy egy réteg is elég legyen belőle, és máris tündökölnek a körmök. Egy színtelen fedőlakk réteggel tettem simábbá a felületet, ez valószínűleg segít a csillámok idő előtti lepergésének megakadályozásában, egyelőre két napja viselem, és tartósnak tűnik.



Bár voltak eleinte kételyeim, végül annyira megszerettem ezt a párosítást, hogy más ikrek beszerzésén is gondolkodom.

Update: 5 nap után mostam le, nem pattogzott le egyáltalán, a tartósságával nem volt gond, csak már "sok" volt. Viszont a lemosás, az kész rémálom. Maga a lakk könnyen lejön, de a kis csillám konfettik mintha pillanatragasztóval lettek volna felragasztva a körmömre. Percekig sikáltam mindegyiket, és a maradékot még így is polírozóval kellett eltávolítanom, mert másképp nem ment. Szóval bármennyire is tetszett, most egy ideig meggondolom, hogy mikor kenem fel újra.

7 megjegyzés :

  1. Hú, ez a szín nagyon megtetszett, majd megnézem, hogy van-e a Rossmannban. :) Igazából én világ életemben az átlátszó körömlakk híve voltam, mert nem látszik, ha pontatlanul viszem fel, vagy ha esetleg itt-ott lepattogzott. Viszont az utóbbi időben rászoktam a színes lakkokra is, most épp a Maybelline Forever Strong-ja a kedvencem sötétlilában (05 Extreme Blackcurrent).

    VálaszTörlés
  2. Nekem is több a visszafogottabb színű lakkom, de időnként szeretek "vadulni". :)

    VálaszTörlés
  3. Megvettem az "ikreket" és nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a szín tényleg nagyon mutatós! :) Az üvegje alapján nem tetszett, nagyon sötétnek találtam, de a csillámos réteggel együtt egészen más hatást kelt :)

    Én végül a kék párost vettem meg annak idején, és nagyon szeretem is, de ugyanúgy jártam vele, ahogy te... leszedni kész rémálom. A legnagyobb bajom nem is az, hogy sikálni kell, mert én eldörzsölgetem, ha arról van szó, de szó szerint cafatokra tépi a vattakorongjaimat O.o

    Ettől függetlenül nagyon szeretem, csak tényleg mindig jól meggondolom, ezt kenjem-e fel XD

    Mellesleg most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik, gyorsan követőd is lettem, csak így tovább, rengeteg hasznos posztot találtam alig pár perc alatt! ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Köszönöm, annak örülök a legjobban, ha van aki hasznosnak találja a kis irományaimat. :) Most megcsúsztam pár napot, de próbálom a héten újra felvenni a ritmust.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk :) Én ilyen higanyszínűt kentem fel a múltkor és arra tettem csillámokat, nekem is tépte a vattát, de én arra jöttem rá, hogy a lemosó fellazítja a csillámokat és simán alá lehet nyúlni és lehúzni szinte egyben :)

    VálaszTörlés
  7. Találkoztam már azóta olyan megoldással a csillámos lakk lemosására, hogy ragasztószalaggal kell felerősíteni minden körömre a lemosós vattakorongot, rajtahagyni úgy 5 percig, és utána már könnyen lejön. Csak nem tudom mennyire tesz jót ez az "pakolás" a körmöknek és a bőrnek.

    VálaszTörlés