2011. február 21., hétfő

Cica a holdon dichroic medál

Ezt a kis medált az imént vásároltam az etsy-n, és még hosszú utat kell megtennie, mire kézbe (nyakra) vehetem, de annyira tetszik, hogy muszáj megmutatnom.
No meg a büszkélkedésen túl van egy hasznos indokom is: egy akció keretében féláron vettem meg, és ez az akció még február 24-ig tart, tehát aki szeretne egy hasonló szépséget (ugyanilyet nem, mert csak egy van belőle :)), az nézzen körül itt. Felül látható a kupon kód, amit beírva 50%-ot levon az árból. Az én esetemben ez 16 $ helyett 8 $-t jelentett, plusz a postaköltség is mindössze 1.58 $ (ennyiért itthon, belföldön nem kapom meg postán...), vagyis nem egészen 10 dollárért lett az enyém egy egyedi dichroic üvegmedál ezüstözött láncon... szinte rablónak érzem magam. :)

A "reklámért" senki nem ígért nekem semmit, csak örülnék, ha más is úgy örülne egy ilyen szép ékszernek, mint én. :)



5 megjegyzés :

  1. Ááááááá, ááááá, ilyet én is akarok! áááááá

    VálaszTörlés
  2. hát ezek gyönyörűek... de nekem a cicás a legjobb... nem adod el? ;) heh

    VálaszTörlés
  3. Egyelőre még meg se kaptam, bár már úton van. :) Van néhány ebayről rendelt echte Hong Kong-i medálom is, írok majd róluk. Azok ugyan nem egyediek, de lehet találni tényleg szépeket. No és óccó. :))

    VálaszTörlés
  4. Megérkezett már a cicc? Kérünk szépen róla képet...

    VálaszTörlés
  5. Persze, megjött még akkor kb. egy héten belül, elég gyorsan. Külön képet nem készítettem róla, de összeszedem azokat az ékszereket, amiket ebay-ről, meskáról rendeltem, és csinálok róluk egy közös posztot.

    VálaszTörlés